Tuesday, August 14, 2012

Re: RG2011... HOT NEWS !!! HARAM DAN BERDOSA UNDI DAN MENYOKONG DAP !!!

 

Tak yah ngundi. Bubar semua parti. Lantik YDP Agung jadi khalifah selesai masaalah.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

From: xstream <pejal71@gmail.com>
Sender: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Tue, 14 Aug 2012 08:08:59 +0800
To: <respeks_group@yahoogroups.com>
ReplyTo: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: Re: RG2011... HOT NEWS !!! HARAM DAN BERDOSA UNDI DAN MENYOKONG DAP !!!

 

Itulah aku heran yang MCA secara SEMBUNYI2 tentang hudud dan UMNO yang SEMBUNYI2 tak mahu hudud halal diundi.. batalkan ajer pilihanraya.. org UMNO nih ingat depa nih mendapat anugerah Allah memerintah Malaysia secara multlak..sampai PAS dan PKR pun mereka cakap haram undi kerana terbabit dengan DAP.. inilah pemikiran sempit dan kronik puak2 UMNO dan cybertroopersnya yang dah mabuk kuasa dan kemaruk nak jadi pemimpin.. org UMNO ingat rakyat mesti terhutang budi kepada mereka. pemikiran kacau bilau ini telah membabitkan fatwa dari ulama suk. Kesian sampai salahguna agama menjaga periuk nasi.. satu kecelakaan telah menimpa pemimpin sekular BN.. menggunakan Islam untuk menolak Islam. Chua Soi Seks pasti tersenyum manja dapat bermain2 dengan agama suci Islam.. Shrekk juga tersenyum manja ..jelas sekali ilmu Islamnya dangkal...kesian...

2012/8/10 shreddervirtuoso <shreddervirtuoso@gmail.com>
 

Friday, August 10, 2012

HOT NEWS !!! HARAM DAN BERDOSA UNDI DAN MENYOKONG DAP !!!



KOTA BHARU : Adalah haram dan berdosa untuk umat Islam menyokong DAP yang secara terang-terangan menentang penubuhan negara Islam serta pelaksanaan hukum hudud.Pengasas Pondok Geting,Tumpat, Abdullah Sa'amah berkata, umat Islam juga tidak boleh menyokong mana-mana pihak yang bekerjasama atau menjalin pakatan dengan DAP pada pilihan raya kerana sokongan itu akan turut membawa kemenangan kepada DAP.Beliau berkata,agenda perjuangan DAP berbeza dengan MCA dan MIC dalam Barisan Nasional (BN) yang digolongkan sebagai bukan kafir harbi iaitu tidak membawa kemudaratan kepada kedudukan Islam dan umat Islam.

"Perjuangan DAP tidak terima Perlembagaan negara, mereka mahu sama rata Islam dan bukan Islam, kuil dan masjid juga mahu sama rata. Wajib orang Islam dalam Pas, UMNO dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) menolak DAP yang mencari jalan hendak menguasai negara melalui undi pada pilihan raya.Parti-parti yang bekerjasama dengan DAP juga berdosa disokong kerana sokongan kepada mereka bermakna kita juga menyokong DAP sebab mereka satu pakatan," katanya kepada Utusan Malaysia disini hari ini.Beliau mengulas kenyataan Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa),

Datuk Ibrahim Ali yang mempersoalkan hukum dalam Islam mengenai tindakan ahli PAS mengundi DAP pada Pilihan Raya Umum ke 13.Menurut Ibrahim, persoalan itu perlu dijawab Pas kerana adalah jelas pengerusi DAP, Karpal Singh dan keseluruhan pemimpin parti tersebut ketika ini menentang keras penubuhan sebuah negara Islam dan perlaksanaan hukum hudud.Mengulas lanjut, Abdullah berkata, DAP berbeza dengan MCA dan MIC yang menjalin kerjasama dengan UMNO dalam BN kerana parti tersebut tidak bermusuhan dengan Islam malah sedia menerima pemerintahan Islam.

"Sebaliknya,DAP tidak mahu,mereka mahu hak samarata,tidak mahu tinggi rendah,tidak Mahu Islam tinggi,sifat harbi mereka sangat jelas iaitu menentang hukum hudud dan penubuhan negara Islam.Saya menyeru orang melayu dan umat Islam supaya pada pilihan raya umum akan datang jangan sokong Pas yang masih tidak mahu keluar daripada pakatan pembangkang, sokong Umno dan BN supaya orang melayu dan syiar Islam terus dimartabatkan," katanya.




--
Xstream-BOP

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment