Monday, August 13, 2012

RG2011... Fw: Apa Punya Sialan Daaaa...!

 



 

Fulamak!!! Sebuah kereta dikesan dipandu selaju 707 KM/J bertempat KM 12.4 BORR BGN AJAM dan disaman

gigitankerengga.blogspot
 
 
Sumber: http://tukanglawan.blogspot.com/
 
 
 

Apa Punya Sialan Daaaa...!!!!

ikutsukaakuisa.blogspot

Assalamualaikum... sahabat handai, rakan taulan, pembaca sekalian...

Ni gua nak citer sikit kat lu orang semua..., gua selalu menceceh pasal kerajaan bn haramjadah nih luluskan pengunaan kereta dengan cc (kuasa kuda) yang tinggi kepada rakyat malaysia, lepas tu hadkan kelajuan atas lebuhraya 110 km/j... apa barang kaaannnn....

Tapikan... hari tu gua bawak kereta anak gua jenama nama ikan orang2 kaya bela, gua punya besit macam Najib Razak lari tak cukup tanah bila nampak Antu Tuya datang mintak komisen dengan anaknya... hahahaha... (lihat bideo kat sidebar blog tu..)

Tup.. tup... semalam gua dapat surat saman beb..., efisien betul
PDRM yang serba canggih manggih tuuu... tak rugi labur juta-jutaan hengget beb... beli kamera dari Jerman, part nih gua salute toink.. oink... oink.... oink... kat keraaaa...jaan bn... kerana cekap sesanggat... (dalam hal bikin duit laaaa... walaupun bangang).

Nah.. tu dia gua tepek gambar surat saman kat bawah tuuuu...., lu orang bayangkan terpacak ekzos kereta kelisa anak gua... gua kerjakan... hahahaha... masa tu kaaannnn... gua henjut pi Penang... makan pasemboq dengan Mami Lembu hahahaha... !!!!


Gua bertolak dari Klang pukul 11.30am... sampai Penang... makan2... borak2 dengan Mami Lembu.. sempat bertanya dengan Mami Lembu bila dia nak pergi buat umrah lagi tebus dosa cakap macam paria mabuk todi dalam mahkamah, sembang2 tu ada laaa... dalam sejam, lepas tu.. pukul 1.00pm gua pekena teh tarik kat PJ Old Town pada hari yang sama..., mana tak kena saman beb... tapi gua akur kesalahan gua... hahaha...!!!!

Memang patut pun gua kena saman pasal pandu laju sangat.... padan muka gua... hahahaha...!!!! Cuma nasihat gua satu jer.... "Gunalah Petrol RON-97"... dan berhati-hati dengan setiap flyover di
PLUS Highway... muakakakaaaa...!!!!

Toll kena bayar... dah tu pulak kena saman lagi... adusssss.... Hidup Melayu... Hidup umno... Hidup bn... kah.. kah... kah....!!!!
Sokong jangan tak sokong....!!!!

 
 

Waris ·

Berapa kali pusing meter kereta cap ikan tu bro?
 

Isa 84p · 

Lu darap laaa... meter kelisa dengan speeding tu bro... hahaha... gua tak pandai matematik macam puak2 PRDM tuuu... muakakakakaaaa...!!!!
 

gt bagan datok · 

patut la enjin f5e tak dpt-dpt lg rupanya bro taruk kt keta Mau tak terpacak ekzos tu.err lg satu enjin tu mana pegi ye takkan zahid ltak kt blakang umah dia kot.
 

Isa 84p · 

enjin tu dah jumpa beb, cuma kambing hitamnya senyap sampai la ni... ntah apa jadi pun gua tak tau... hahahaha...

Mungkin enjin tu Zahid dah jual kat keling besi buruk kot... hahahaha...!!!!
 

Yong · 

Salam Yob Isa

Sokong guna RON97. RON 95 buat keter terhenjot-henjot macam penari poco-poco jer. Mari kita bawak2 slow kat lebuhraya bior bangkrap syarikat kroni tak dapat kutip saman!
 

C++ ·

Bhai ISA....

Hahaha.... laju tue wei... lagi laju dari Buggati Veyron... hahaha... buang masa jer beli Buggati Veyron buat angkut Fazura tue... hahaha ... baik beli keter tempatan...
 

al hamputi · 

Bro ISA,itu macam lu punya kereta dah tak jejak jalan so diorg tak boleh saman lu dah kira terbang tu...mcm citer Darwin Award pulak...hahaha...
 
patutler hari tu aku bwk 140kmh ada kelisa cucuk, lu punya keje ke bro??? hhehe... rekod baru tu..
 

Ameno World 74p · 

Hahaah sengal larh kaw..

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment