Tuesday, August 14, 2012

RG2011... MB SELANGOR DIBELASAH PEKERJA UNISEL

 

JANGAN UNDI DAH KHALID GAGAP DAN PKR / DAP/ PAS... MEREKA SERUPA.. PEMBOHONG!!
 

11 August 2012

TERKINI!! MB SELANGOR CEDERA PARAH DIBELASAH PEKERJA UNISEL


Cedera parah apabila Menteri Besar Selangor, TS Khalid Gagap dipijak beramai-ramai oleh pekerja-pekerja UNISEL yang marah kerana dianiaya oleh Kerajaan Selangor yang gagal membayar gaji kepada mereka.

Pada masa itu yang dipijak itu mungkin gambar tetapi jika benar MB Gagap Selangor berada di sana mungkin dia akan dipijak sedemikian rupa juga.

Bayangkan kesusahan mereka yang tidak menerima gaji sejak Mac lalu kerana kegagalan Kerajaan Selangor melunaskan hutang mereka kepada Syarikat Pengurusan Asrama iaitu Jana Niaga Sdn Bhd .

Dalam keadaan yang terdesak dan Hari Raya Idulfitri yang menjelang tiba siapakah yang akan membela nasib mereka?

Kerajaan Selangor sanggup menanggung keseluruhan kos perbicaraan Rafizi Ramli Babi tetapi tidak mampu menyelesaikan masalah rakyat yang bergelut dalam kesusahan dan beban hutang kerana kebodohan dan kebangangan Kerajaan Selangor yang dipimpin oleh MB Melayu Paling Sial dalam Sejarah iaitu Si Khalid Gagap. RAFIZI bersalah kerana melanggar AKTA BAFIA, itu soal peribadi beliau dan tindakan politik paling bodoh dari seorang dungu seperti RAFIZI. Kenapa rakyat mesti dibebankan? Lagi pun kes ini memang memihak kepada pihak pendakwa iaitu BAFIA... Tak ada kena mengena dengan LEMBU Fieedlock.. Yang lembu ialah penyokong PKR dan PR... Rafizii perlu bertanggungjawab!

Dimana kebajikan yang pernah dilaungkan selama ini? Apa Khalid Gagap dah buat di Parlimen Bandar Tun Razak? YES it is Nothing.. Hampeh!

Kebajikan mereka hanya untuk kroni seperti Rafizi Ramli Babi dan untuk rakyat pergi mampossslaaa... ape nak jadi ape mereka peduli kerana yang penting bagi mereka ialah mengaut segala kekayaan Negeri Selangor untuk poket mereka selagi boleh.

Pendek cerita, lagi lama kerajaan ini diperintah oleh Menteri Besar Sial ini... negeri dan kehidupan rakyat negeri ini akan musnah sama sekali.

Pilihlah yang terbaik untuk membela nasib anda di PRU13 tapi JANGAN SESEKALI PILEH KHALID GAGAP, ANWAR IBRAHIM, AZMIN ALI DAN NURUL IZZAH..... Sekian..


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment