Sunday, August 12, 2012

RG2011... Video mujahidin Syria diserang ketika solat

 



http://www.youtube.com/watch?v=excsYQ0hba8

Keterangan video: Serangan ke atas bandar HAMA berlaku ketika Mujahideen FSA sedang bersolat selepas selesai menjaga satu demontrasi yg diadakan di bandar ini. Dalam rakaat terakhir ketika Qunut mereka telah diserang, Lantas selesai solat terus menggapai senjata ke tangan kembali ke barisan hadapan medan pertempuran.
----------------------
Dey macha, gua jadi sebak bila tengok video nih. Video memaparkan bagaimana keutuhan jiwa anak muda Syria. Tak gentar dengan peluru. Mereka pendamba syahid.

Bro, lu ingat keutuhan jiwa ini tak dapat dibeli daripada 7 eleven ka? Kekuatan jiwa seperti mereka hanya dapat dicapai melalui iman. Kekutan iman-lah yang menjadikan mereka berani.

Sejujurnya bagi gua, sistem pendidikan(di Malaysia) sekarang belum tentu dapat melahirkan anak muda seperti ini.Waima, mereka lulusan sekolah agama mahupun IPT Islam. Sebab apa?

Lu fikir lah sendiri...

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment