Saturday, February 23, 2013

RG2011... Bukti Rakyat Didahulukan..

 

Tarikh : 21 Febuari 2013 (Khamis)
Lokasi : Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kiabalu
Masa : 2200 -2300
 
Beberapa buah kapal terbang terpaksa menunda pendaratan di Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu untuk memberikan laluan bagi sebuah kapal terbang yang dinaiki oleh seorang VVIP mendarat terlebih dahulu. Sebuah kapal terbang yang sepatutnya mendarat pada pukul 2210 terpaksa berlegar-legar di udara selama 30 minit dan apa bila mendarat penumpang mendapati ada beberapa buah lagi kapal yang di arah untuk menunda pendaratn.
 
Melihat kegusaran para penumpang, anak kapal hanya membuat pengumuman "Perdaratan ditangguhkan seketika kerana Masalah VIP'" untuk menenangkan para penumpang. Tiada sebarang masalah yang berlaku sama ada kapal atau landasan lapangan terbang, semuanya normal.
 
Apa yang berlaku sebenarnya.. Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu menunda pendaratan beberapa buah kapal tersebut bagi memberikan laluan untuk kapal yang dinaiki oleh TPM Muhyiddin mendarat terlebih dahulu... Jadi memang benarlah Rakyat Di Dahulukan.. Apakah alasan untuk menunda pendaratan kapal-kapal yang telah tiba di Kota Kinablu tu dan menunggu sehingga kapal yang dinaiki TPM tiba dan mendarat dahulu tidaklah diketahui....

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment