Thursday, April 11, 2013

RE: RG2011... . ADA BERITA INI DISIARKAN DI MEDIA ARUS PERDANA UMNOOOOOOOOOO?????

 

Tidak tahulah memang kadang-kadang parti politik ini memang suka sangat menipu atau memutar-belitkan kenyataan. Isu Trio Datuk, mereka bersalah dalam Seksyen 292(a) Kanun Keseksaan tapi orang tahu ker apa seksyen itu?
azlan















Mereka hanya bersalah mengedar video lucah. Tetapi membuktikan atau menyangkal individu dalam video itu DSAI atau tidak, masih belum terjawab. So janganlah memperhebahkan bahawa pasal Trio Datuk T bersalah terbukti bahawa video tersebut adalah palsu. Kesimpulan yang agak tidak berasas dan melucukan. Tetapi benda ini mmg isu personal so dari dulu lagi saya minta DSAI sumpah laknat kata dia tidak pernah buat perkara2 terkutuk ini supaya orang ramai boleh tenang sikit fikiran tetapi beliau suka sangat mengelak bila isu ini dibangkitkan. Ini yang buat orang curiga.



To:
From: mohroslan@gmail.com
Date: Thu, 11 Apr 2013 19:00:31 +0800
Subject: RG2011... . ADA BERITA INI DISIARKAN DI MEDIA ARUS PERDANA UMNOOOOOOOOOO?????

 
Inline image 1



Trio Datuk T yang bertanggungjawab menayangkan video lucah di Hotel Carcosa Seri Negara Mac lalu mengaku bersalah ketika dihadapkan di Mahkamah Jalan Duta pagi Isnin lalu. Trio berkenaan terdiri daripada ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, bekas Ketua Menteri Melaka, Tan Sri Abdul Rahim Tamby Chik dan bekas Bendahari Agung Perkasa, Datuk Shuaib Lazim. Eskay didenda RM3,000 atas kesalahan itu, Shuaib RM1,500 dan Rahim sebanyak RM1,000. ADA BERITA INI DISIARKAN DI MEDIA ARUS PERDANA UMNOOOOOOOOOO?????

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (3)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment