Saturday, April 27, 2013

Re: RG2011... ubat kencing manis

 


sup haruan perisa ayam.sedap..

1. Apakah bahan-bahan yang terkandung di dalam Sup Haruan GOLD ini?

Di dalam Sup Haruan GOLD ini mengandungi 12 bahan istimewa iaitu Ekstrak Haruan, Ekstrak Gamat, Ekstrak Kolagen, Ekstrak Ginseng, Fiber, Garam Bukit, Minyak Zaitun, Ekstrak Maqui Berry, Ekstrak Halia, Ekstrak Aloe Vera, Ekstrak L-Glutathione dan Ekstrak Pegaga.



2. Siapakah yang boleh ambil Sup Haruan GOLD ini?

LELAKI dan WANITA amat sesuai amalkan minum Sup Haruan GOLD kerana kandungan di dalam Sup Haruan GOLD ini untuk kesihatan dalaman mereka.



3. Adakah Sup Haruan GOLD dapat membantu meredakan masalah gastrik?

Ya. Sup Haruan GOLD dapat meredakan masalah gastrik yang dialami kerana Ekstak Haruan dan juga Ekstrak Pegaga kerana kandungan asam amino dan lemak ikan haruan sendiri dapat menyembuhkan luka dalam perut serta amat baik untuk mengubati penyakit gastrik. Manakala Ekstrak Pegaga yang mempunyai ciri pahit mengandungi antioksidan (sejenis ester gluko peiranosil) yang amat baik dalam merawat luka luar (kulit) dan luka dalam (radang usus dan pendarahan otak).



4. Adakah Sup Haruan GOLD sesuai untuk memekatkan air mani dan menguatkan tenaga batin lelaki?

Ya. Ini kerana ramuan Sup Haruan GOLD teridiri daripada kandungan Ekstrak Ginseng, Ekstrak Halia, Ekstrak L-Glutathione dan juga Garam Bukit yang mampu untuk memberi tenaga kepada tenaga seksual lelaki dan memekatkan air mani serta menambahkan bilangan sperma bagi mereka yang menghadapi masalah kekurangan bilangan sperma.



5. Adakah pesakit darah tinggi & kencing manis & jantung (3 serangkai) boleh ambil Sup Haruan GOLD?

BOLEH. Antara bahan ramuan di dalam Sup Haruan GOLD ini yang dapat merendahkan paras gula dalam darah dan juga mengawal kadar kolestrol di dalam hati dan darah serta menggalakkan jantung yang sihat ialah Ekstrak Fiber, Ekstrak Gamat, Ekstrak Ginseng, Ekstrak Maqui Berry dan juga Ekstrak Pegaga.



6. Adakah Sup Haruan GOLD dapat melangsingkan badan?

YA. Sup Haruan GOLD dapat membantu mengawal berat badan dan juga membantu melawaskan pembuangan air besar serta detoksi badan dengan bantuan bahan ramuan daripada Ekstrak Maqui Berry, Ekstrak Halia dan juga Ekstrak Pegaga serta Garam Bukit yang membantu pembakaran lemak di dalam badan dan juga Fiber, membantu melawaskan pembuangan air besar dan menyerap kolestrol jahat di dalam usus.



7. Adakah ibu hamil boleh ambil Sup Haruan GOLD ini?

YA. Ibu hamil dan menyusu boleh amalkan Sup Haruan GOLD ini kerana dapat mencantikkan kulit si ibu dan juga bayi. Ini kerana kandungan bahan-bahan istimewa di dalam Sup Haruan GOLD ini dapat membantu merawat masalah kulit, mencantikkan kulit, melambatkan proses penuaan, menambah baikkan keadaan kulit, tulang, gigi dan juga rambut serta mencerahkan kulit. Selain itu, kandungan Garam Bukit, Ekstrak L-Glutathione dan juga Ekstrak Ginseng di dalam Sup Haruan GOLD dapat menguatkan sistem imunisasi di dalam badan.



8. Bilakah waktu yang sesuai bagi ibu yang sudah bersalin @ mereka yg baru melepasi pembedahan untuk ambil Sup Haruan GOLD ini?

Bagi ibu yang sudah bersalin @ mereka yg baru melepasi pembedahan, sebaiknya amalkan Sup Haruan GOLD secepat yang boleh. Selepas bersalin @ selepas pembedahan paling baik amalkan Sup Haruan GOLD dengan segera kerana ia mampu untuk mempercepatkan proses penyembuhan luka dalaman. Ekstak Gamat dapat membantu membersihkan dan juga memulihkan rahim dari luka-luka dalaman. Selain itu, Ekstrak Haruan dapat membantu memulakan proses darah menjadi beku dan juga pertumbuhan semula sel-sel baru.



9. Adakah Sup Haruan GOLD dapat membantu masalah sembelit?

YA.. Sup Haruan GOLD amat sesuai bagi mereka yang menghadapi masalah sembelit. Ini kerana kandungan yang terdiri daripada Ekstrak Kolagen dapat membuang toksin di dalam badan, Ekstrak Pegaga membantu sistem penghadaman yang baik serta Fiber mencegah penyerapan kolestrol LDL (Low Density Lipoprotein) @ kolestrol jahat di dalam usus dan membantu pelawasan pembuangan air besar.



10. Adakah Sup Haruan GOLD ini sesuai untuk sesiapa yg mementingkan kecantikan kulit untuk kulit kelihatan cantik, mulus dan putih? 

Haruan, Ekstrak Gamat, Ekstrak L-Glutathione, Ekstrak Kolagen, Ekstrak Ginseng dan juga Ekstrak Maqui Berry dapat membantu melambatkan proses penuaan, menganjalkan kulit , melicinkan kulit serta mencerahkan kulit. Selain itu, ia juga dapat mengekalkan kelembapan kulit serta memulihara sel-sel kulit mati dan juga mengurangkan masalah pigmentasi wajah


arga rm90/kotak..
utk ptanyaan sila msj/wasup 0195010214

From: jiwalara <fuadhj@gmail.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Friday, April 26, 2013 8:12 AM
Subject: Re: RG2011... ubat kencing manis

 
Amalkan minum jus organik Le Jus C'est Belle, produk Malaysia hasil kajian MARDI. Berikut adalah testimoni customer saya.

Testimoni:
Assalamualaikum
Ibu saya telah disahkan mengidap penyakit diabetis tahap kronik di mana bacaan paras gula dalam darahnya mencecah 30. Ibu juga mengambil suntikan insulin 2 kali sehari. Kesihatannya turut terjejas, kelihatan pucat, letih dan tidak bermaya. Selepas menggunakan Le Jus C'est Belle selama seminggu iaitu penggunaan sebotol jus dengan mengamalkan 2 sudu pagi dan 2 sudu petang, bacaan paras gula telah menurun kepada 24.7. Pada minggu kedua iaitu penggunaan botol ke dua jus, bacaan paras gula telah turun lagi kepada 9.3. Alhamdulillah, ibu merasa gembira, mukanya tidak pucat lagi, badannya lebih ringan dan cergas. Pada penggunaan botol ketiga bacaan paras gula telah turun lagi kepada 6.5 dan maintain hingga kini.
 
Norazura Zakaria, Pulau Pinang
017 4394332

nama saya fuad
019 665 4335


2013/4/21 Fariza Abu Bakar <fariza.nor@gmail.com>
 
Call me at 019 215 4420, I can help u
On Apr 19, 2013 9:11 AM, "putera puteri" <pu3_bad@yahoo.com> wrote:
salah satu produk mahkota dewa terbukti sudah

--- On Thu, 18/4/13, Junaidah Jamal <junaidahj@tsssb.com> wrote:

From: Junaidah Jamal <junaidahj@tsssb.com>
Subject: RG2011... ubat kencing manis
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Thursday, 18 April, 2013, 9:52 AM

 
Salam …
Mohon bantuan bagaimana cara nak kurangkan bacaan kencing manis yang tinggi
My mom buat medical check up dan dapati bacaan 22 .
Sebelum ini dia tak ada pun kencing manis
Doktor bagi tempoh 1 bulan untuk kurangkan kalu tak kena start makan ubat
 
Tq
 



--

Tahukah anda pesakit kencing manis berisiko tinggi mengalami 3 penyakit lalin iaitu tekanan darah tinggi, kegagalan buah pinggang dan sakit jantung jika gagal mengawal paras gula dalam darah? 


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (25)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment