Tuesday, April 30, 2013

Re: RG2011... Timbalan KP Kastam ditembak mati.. tapi dulu Muhyiddin kata Malaysia negara paling selamat?

 

As Salam,
 
Cara mati begini seorang yg makan gaji & mengawal selia kerja2 kastam, tentulah amat dicurigai...Beliau dikatakan seorang yg 'lurus' dalam kerjanya..
Di Malaysia sekarang di bawah pemerintahan BN banyak kes2 tergantung bermula kes BMF dgn pembunuhan Jalil Ibrahim (dikatakan ada 'tangan belakang' yg masih terahsia & tidak diketahui....tentulah mereka adalah orang 'penting' & berkuasa), ahli PKR yg dikatakan mati terjun bangunan SPRM, pegawai SPRM, kematian Bala (kes Altantuya) & terkini Tim. KP Kastam...
Tentu ada 'cerita' disebaliknya...
 
Moga2 dgn bertukarnya kerajaan lama ke baru, perkara ini dibuka kes semula & disoal siasat kembali...
Orang yg bersalah wajib dihukum...
 
Wassalam. 

From: Pendekar Blogger <pendekarbloggerz@gmail.com>
To: malaysianews <malaysianews@yahoogroups.com>; "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>; "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>; "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>
Sent: Saturday, 27 April 2013 2:24 PM
Subject: RG2011... Timbalan KP Kastam ditembak mati.. tapi dulu Muhyiddin kata Malaysia negara paling selamat?
 

Timbalan KP Kastam ditembak mati.. tapi dulu Muhyiddin kata Malaysia negara paling selamat?

by Anak Sungai Derhaka
PUTRAJAYA - Timbalan Ketua Pengarah Kastam Malaysia II (Bahagian Perkastaman dan Cukai Dalam Negeri) Datuk Shaharuddin Ibrahim meninggal dunia akibat ditembak di Presint 8 di sini, pagi ini. Beliau terkena tiga das tembakan berhampiran lampu isyarat ibu pejabat polis Putrajaya. Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Mohamad Salleh mengesahkan insiden ini, yang dipercayai berlaku kira-kira 8.40 pagi tadi. Mengikut laporan awal, beliau ditembak di lampu isyarat Leboh Wawasan, dari arah Dengkil bersebelahan IPD Putrajaya, oleh penunggang bermotosikal. Beliau dikejarkan ke unit kecemasan Hospital Putrajaya dan disahkan meninggal dunia ~ Sinar Harian Tapi... dulukan Muhyiddin kata Malaysia adalah negara yang paling selamat..
Negara paling selamat...  dekat dengan IPD pun boleh ditembak 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (2)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment