Monday, April 29, 2013

Re: RG2011... Video Penyokong BN Meroyan Tersebar. [Video Inside]

 

Budak darjah satu pun lagi pandai...kesian kepada pemimpin2 kecik dan besar UMNO..dalam otak ada bontot ajer..patutlah kesian..kalau dah benci..


2013/4/29 NewsforwarderRT <3@pendekarblogger.com>
 

Video Penyokong BN Meroyan Tersebar. [Video Inside]

Meroyan.

BN dan PR bebas buat ceramah sebenarnya.


Kalau ko tak suka ceramah BN takpayah pergi. Kalau ko nak pergi untuk sampaikan mesej ko maka sampaikan dengan sikap yang bertamadun. Buat banner ka, at least pemimpin2 BN boleh baca mesej yang ko ingin nyatakan disitu.


Begitu juga dengan penyokong2 BN. Kalau tak suka ceramah PR tak payah pergi. Kalau nak pergi untuk berdebat ka sampaikan mesej2 korang ka sampaikanlah dengan penuh berakhlak. Buat apa ko asyik sebut


BONTOT..


BONTOT..


BONTOT..


Di majlis orang?


Ini apa? Takde akhlak ke? Ko nak balon, bagi la fakta ke apa ke. Setakat cakap BONTOT2 dah macam gila BONTOT je aku tengok.


MEMALUKAN.

Aku nak bagi idea sikit kat penyokong2 BN neh. Kadangkala aku kesian kan dorang. Macam takde orang2 cerdik yang boleh tarbiah dan pimpin dorang. Tindakan dorang seme memalukan dan menjatuhkan nama baik parti.


Pernah aku terfikir. Gamaknya dorang saja nak buruk2kan parti sendiri. Sebenarnya dorang pun dah fedap dengan umno tapi takmo masuk PR. Better kita kondem parti kita sendiri dari dalam. Itu lebih baik, strategi tumbangkan parti. Siyes. Aku sampai fikir macam neh. Pasal aku heran. Takanlah dorang BODOH sangat nak memalukan nama parti sendiri kan.


Lainkali kalau ko nak sampaikan mesej ko kat orang2 PR, di majlis ceramah PR, lakukan dengan penuh berhemah, cari point2 yang berkaitan rakyat, tulis dalam manifesto dan ajak mana2 pemimpin pr atau sesiapa saja berdebat dalam isu tue.


Aku tahu sangat dah. PR pasti akan berikan ko jawapan yang ko mahukan. Persoalannya korang tak berani buat + tak hingin nak buat sebab memang berhujah dan berdebat bukan budaya korang. Budaya korang ialah


MELUCAH

Semata2. Kan?


KAH KAH KAH

Video di bawah ; http://youtu.be/kmEelheNwTw



 

 

 




--
Xstream-BOP

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (2)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment