Tuesday, April 2, 2013

Re: RG2011... PEGUAM SENIOR PERSOAL SPRM TIDAK SIASAT RASUAH RM20JUTA ANWAR KEPADA LAJIM

 

En Lah Ripin elok juga tanya solan yg sama pada roslan dan riena..apasal yg itu didiamkan? sbb mereka sehaluan dgn en lah ripen maka post mereka semuanya betul? begitukah?


2013/4/1 lah68 ripen <lah68_ripen@yahoo.com.sg>
 

Satu kali posting berapa ringgit ko dapat Shred....? ini dah post kali keberapa dah nie.. tak ada isu maka ko pun post balik-balik janji dapat claim satu posting satu claim RM.... tak gitu Shred...

--- On Mon, 1/4/13, PASPISPUSSYCAT <rattlesnakessssss@gmail.com> wrote:

From: PASPISPUSSYCAT <rattlesnakessssss@gmail.com>
Subject: RG2011... PEGUAM SENIOR PERSOAL SPRM TIDAK SIASAT RASUAH RM20JUTA ANWAR KEPADA LAJIM
To: "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>, "Idaman_Group@yahoogroups.co.uk" <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>, "jarum_emas@yahoogroups.com" <jarum_emas@yahoogroups.com>, "MalaysiaNews@yahoogroups.com" <MalaysiaNews@yahoogroups.com>, "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>, "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>, "SahabatInteraktif@yahoogroups.com" <SahabatInteraktif@yahoogroups.com>
Date: Monday, 1 April, 2013, 9:14 AM


 

 PEGUAM SENIOR PERSOAL SPRM TIDAK SIASAT RASUAH RM20JUTA ANWAR KEPADA LAJIM

Kuala Lumpur, 1 April 2013 – Pertemuan wartawan Mymassa dengan beberapa orang Peguam senior dari Majlis Peguam Negara mengungkapkan kehairanan mengapa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), tidak menyiasat Wang Rasuah Anwar Ibrahim sebanyak RM20 Juta kepada Lajim.


Menurut salah seorang Peguam senior tersebut, Lajim hanya melompat keluar dari BN ke PKR setelah menerima wang RM20 Juta, ianya ulangan kisah silam bilamana Lajim juga menerima Wang Rasuah Anwar Ibrahim RM3Juta pada tahun 1994 untuk menjatuhkan Kerajaan PBS.

Sebagai rekod, Pasukan Keselamatan Negara turut berjaya mengesan beberapa individu yang menyalurkan wang kepada militan Kiram ke Jolo dan Sulu. Isunya, mungkinkah sebahagian Wang RM20Juta itu disalurkan ke sana. Malah perjalanan R. Sivarasa dan Tian Chua turut dikesan ke Filipina, sebelumnya perbincangan Anwar-Nur Misuari turut berjaya dikesan.

Menurut beberapa peguam Islam ditemui berkata, SPRM tidak sepatutnya tutup mata dengan kes ini kerana ianya melibatkan Keselamatan awam. Wang Rasuah Anwar digunakan untuk menjual Nyawa anggota perajurit kita.
Kami ingin mendesak pihak SPRM supaya lebih proaktif dalam isu ini memandangkan kes di Lahad Datu telah mengorbankan 10 orang perajurit Negara, di samping kemusnahan harta benda orang-orang kampung.

bersambung...


__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (3)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment