Friday, January 28, 2011

Re: RG09... Ikhlas menghentam Pn Hiro...

 

       Pengkhianat terhadap diri sendiri.  Si Mala itu dipergunakan oleh pihak PAS yang ketandusan orang yang dari dulu hingga sekarang adalah ahli PAS. Mala itu opportunis. Pisau cukur. Dua-dua keuntungan dia nak kebas. Sebab itu saya anggap dia pengkhianat. Kalau dari dulu hingga sekarang dapat hasil hidup daripada PAS, saya tidak akan komen.
     Mala ini seperti anjing yang mengigit tuan, anak kelakuan buruk yang mengata tak baik tentang ibu bapa yang berkoraban segala-gala nya.
     Awak lebih bangang kerana terlalu taksub dan tak boleh menilai secara halus. Awak hanya nampak tahi gajah yang besar-besar saja. Apa nak dikatakan orang yang bangang dan taksub,  tak boleh terima kritikan dan mahu di sanjung dan puji sepanjang masa walaupun kata-kata manis hany d bibir saja.
      Saya cakap tentang Mala saja pada masa semasa ini kerana itu lah isu semasa
rhirowati - rhirowati


--- On Fri, 1/28/11, para_jump101 airborne <air_strike101@yahoo.com> wrote:

From: para_jump101 airborne <air_strike101@yahoo.com>
Subject: RG09... Ikhlas menghentam Pn Hiro...
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Friday, January 28, 2011, 10:20 AM

 

Prof Hirowati ini seorang Professor. Tetapi rupanya dia ini bangang dalam mempersoalkan tentang politik. Mudah benar beliau mendakwa Cek Gu Mala ini seorang pengkhianat !!!!

Pengkhianat kepada siapa ????? Hanya kerana guru tersebut meletak ajwatan sebagai seorang guru dan bertanding sebagai calon dari parti pembangkang.

Jika begitulah pemikiran Prof Hirowati, adalah lebih baik Prof meletakan jawatan sebagai Prof dan bekerja sebagai pengutip sampah di Alam Flora atau sebagai peneroka Felda. Ini kerana ia bukan sahaja memalukan jawatan Professor yang disandangnya, tetapi juga merendahkan taraf jawatan professor dan martabat lain-lain professor yang sejawatan dengannya. Lebhih baik daftar semula belajar mula di sekolah rendah.

Rupanya lebih teruk dari gelaran Professor Kangkung pemikirannya.

 Jika seseorang itu menawarkan diri untuk bertanding dan layak di dalam mana-mana pilihanraya di negara ini, ia adalah sesuatu yang dibenarkan dalam proses amalan demokrasi. So you better digest this and wash out from your half-fucked brain.

Adakah apabila Bhe Gu Partiban m,eletak jawatan sebagai guru dan bertanding dalam PRK DUN Ijok pada tahun 2007 menentang Tan Sri Khalid Ibrahim dahulu, Prof Hiro Bengap ini mendakwa Tan Sri Khalid Ibrahim seorang pengkhianat juga hanya kerana beliau bertanding atas tiket pembangkang (PRK). Mengapa bengap sangat pemikiran Prof ini.

Apakah pengertian "pengkhianat" dalam pemikiran Prof ini. Jiika seseorang itu pengkhianat kepada negara, seseorang itu boleh ditahan dan didakwa mengikut batas-batas perundangan dan dibuktikan akan kesalahannya. Sebagai orang yang dituduk sebagai pengkhianat pula, ianya perlu diberi peluang untuk membuktikan pendakwaan itu tidak wujud dan tidak benar sama sekali.

Prof Hirowati ini, pengajiannya  dalam bidang apa ??? Dalam bidang politik pembodek UMNO ke ??? Sia-sia belajar tinggi-tinggi, memiliki ijazah seluas padang bola, tetapi otak bangang dan bengap.


para_jump101
 .






--- On Thu, 1/27/11, lah68 ripen <lah68_ripen@yahoo.com.sg> wrote:

From: lah68 ripen <lah68_ripen@yahoo.com.sg>
Subject: Re: RG09... Azahar ada kes mahkamah, Cikgu Mala cemerlang
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Thursday, January 27, 2011, 11:55 PM

 
Prof. Rio (Untie Rio), jangan cakap jer, buktikan apa unsur-unsur pengkhianatan Cikgu Mala? Jangan jadi macam sesetengah penyokong yang pakar "copy and paste" tapi bila menulis macam budak kecik dok ulang-ulang benda yang dah lama. Adakah kerana Cikgu Mala pernah berkhidmat dengan Kementerian Pelajaran (kaki tangan kerajaan) dan pernah menerima pelbagai anugerah maka dia dicop sebagai pengkhianat? Apa pula tafsiran Prof terhapap KERAJAAN UNTUK RAKYAT OLEH RAKYAT. Atau sudah tukar  "RAKYAT UNTUK KERAJAAN OLEH KERAJAAN"



 


 

Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment