Friday, January 7, 2011

Re: RG09... Kekasihku duda

 

takdir dan rezeki masing2 nak jadi macam mana kalau bertemu jodoh ngan duda. mcm kak saya..memang problem dengan anak2 tiri yg semakin membesar..apa lagi campur tangan dengan bekas mertua duda tu..pendek kata akhirnya berpisah jua.

2011/1/8 manja lara <manjalara71@yahoo.com>
 

i dulu pernah kawin ngan duda.....siksa jiwa raga,,,u patut tanya dia nak kawin ngan u sebagai isteri pr pengasuh anak2 dia....satu lg,duda ni suka compare kita ngan dia punya x,klu sy ....saya tak mau  dah



From: noor liza <liza_pj63@yahoo.com>Sent: Friday, January 7, 2011 13:37:21

Subject: Re: RG09... Kekasihku duda

 

Salam, i nak sebar-sebarkan berita ni, kalau kekasih u duda anak 5 dari rawang nama gelaran azmil atau apa-apalah mintak selisih, dia ni kaki pembohong dan kaki perempuan.
Azmil ni akan memikat perempuan dengan kata-kata menilik tarikh lahir dan watak peribadi seseorang sampai ramai perempuan yang tergoda.
Saya harap u siasat dan selidik betul-betul sebab lelaki yang bercerai ni selalu berpunca dari dia sendiri kecuali kalau u kenal dengan duda yang kematian isteri.
Doa kan yang terbaik untuk u.........

--- On Wed, 9/15/10, Natasha Hassan <cute_petal182@yahoo.com> wrote:

From: Natasha Hassan <cute_petal182@yahoo.com>
Subject: Re: RG09... Kekasihku duda
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Wednesday, September 15, 2010, 9:42 PM

 
Salam anis..
 
Saya paham la perasaan awak, coz kekasih saya dulu pun duda..tapi dah bye2 dah...mgg mencurigakan..
 
Kaji selidik dulu lah latar belakang dia...tapi kalau saya, saya serik lah nak bercinta dgn duda..awak buat lah istikharah..InsyaAllah, dpt petunjuk nanti

--- On Wed, 9/15/10, anis has <anis_medusa@yahoo.com> wrote:

From: anis has <anis_medusa@yahoo.com>
Subject: RG09... Kekasihku duda
To: "respeks group" <respeks_group@yahoogroups.com>, "sahabat interaktif" <SahabatInteraktif@yahoogroups.com>
Date: Wednesday, September 15, 2010, 11:04 AM

 

salam semua,

apa yg harus saya lakukan sekiranya kekasihku lebih utama kan anak2nye dari diriku. Patutkah saya lupakan niat utk menjadi isterinya.
walaupun layanannya terhadap saya baik tapi disudut hatiku tetap ada perasaan prasangka. Apa yang patut saya lakukan. Kekasihku selalu mengatakan sayang pada saya tapi adakah dia jujur. Mungkin sekarang kata-kata manis keluar dari mulutnya takut bila dah kahwin lain plak. 
Masih dalam dilema...

ada sesiapa yang boleh beri pendapat?

Anis






__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.


Get great advice about dogs and cats. Visit the Dog & Cat Answers Center.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment