Tuesday, January 11, 2011

RG09... KEBANGANGAN YB ZUL MAKIN TERSERLAH

Bahaya fitnah

06 Safar 1432H.
Hadith dari Huzaifah r.a:

Sayidina Umar r.a pernah bertanya aku ketika aku bersamanya.
Katanya: Siapakah di antara kamu yang pernah mendengar Rasulullah s.a.w meriwayatkan tentang fitnah?

Para sahabat menjawab: Kami pernah mendengarnya.

Sayidina Umar bertanya: Apakah kamu bermaksud fitnah seorang lelaki bersama keluarga dan jiran tetangganya?

Mereka menjawab: Ya, benar.

Sayidina Umar berkata: Fitnah tersebut boleh dihapuskan oleh sembahyang, puasa dan zakat.

Huzaifah berkata:Tetapi, siapakah di antara kamu yang pernah mendengar Nabi s.a.w bersabda tentang fitnah yang bergelombang sebagaimana lautan bergelombang?
Para sahabat terdiam.

Kemudian Huzaifah berkata: Aku, wahai Umar!

Sayidina Umar berkata: Engkau.

Lantas Sayidina Umar memuji dengan berkata ayahmu adalah milik Allah.

Huzaifah berkata: Aku dengar Rasulullah s.a.w bersabda: Fitnah akan melekat di hati manusia bagaikan tikar yang dianyam secara tegak-menegak antara satu sama lain.

Mana-mana hati yang dihinggapi oleh fitnah, nescaya akan terlekat padanya bintik-bintik hitam. Begitu juga mana-mana hati yang tidak dihinggapinya, akan terlekat padanya bintik-bintik putih sehinggalah hati tersebut terbahagi dua: Sebahagiannya menjadi putih bagaikan batu licin yang tidak lagi terkena bahaya fitnah, selama langit dan bumi masih ada.

Manakala sebahagian yang lain menjadi hitam keabu-abuan seperti bekas tembaga berkarat, tidak menyuruh kebaikan dan tidak pula melarang kemungkaran, segala-galanya adalah mengikut keinginan (Hadith Riwayat Muslim)

On 1/11/2011 6:06 PM, junior.rizz junior.r wrote:
bnyak la kau punya hong kong cuba kau peratikan species budak baju hitam n baju merah tu, ada speces hong kong punya org ka cara berpakaian pn lain. kau lihat kwsan sekitar species hong kong ka??? bangunan tu mcm hong kong ka??? kalu xsalah lihat keta pic no 2 tu pon keta perodua. ini hanya nk tunjukkan pda org yg xtau apa yg mampu hasan ali lakukan bila DAP lebih berkuasa.

Pada 2011 Januari 11 17:22, anis adly <anisadly@yahoo.com> menulis:
aduhai.... ini gambar kat luar negara. anis pernah terima gambar ni dari kawan yang berada kat hong kong dlm tahun 2008.
apakah niat sebalik ini semua?? jahat ngalahkan yahudi laknattullah! nampak poyo tull c junior rizz. kalau owang batu 4 tempat dia tinggal tahu perangai jahat dia.. tentu malu bini dan famili dia erk.. mungkin juga c junior rizz tgh meroyan. bini dia dlm pantang lagi.

----- Forwarded Message ----
From: ñåzå <nazacomp@gmail.com>
To: junior.rizz junior.r <junior.rizz@gmail.com>
Cc: Sharom.Musa@akersolutions.com; abi.danikh01@yahoo.com; md_daniel78@yahoo.com; thefariz@hotmail.com; Lim.Kid02@yahoo.com.sg; srupers09@yahoo.com.my; Zakri@yahoo.com; gokue2001@yahoo.com; anisadly@yahoo.com; dracking@gmail.com; pemuda.umno.kelantan.darul.naim@gmail.com; zwh80_aries@yahoo.com; Kalid.Gagap@yahoo.com; Lim.Sial@yahoo.com; Sabri.Yunus78@yahoo.com; Anuwar.Kelentong@yahoo.com.sg; Kapal.Tunda@yahoo.com.sg; SahabatInteraktif@yahoogroups.com; jamn_sentra@yahoo.com.my; eh_sun311@yahoo.com; bau.duit@yahoo.com; noorazimahabdullah@yahoo.com.my; ideayu.kadir@bnsy.com.my; zainizakaria1975@yahoo.com; fuzzyinn@yahoo.com; lah68_ripen@yahoo.com.sg; mrzyla@yahoo.com; anor588@yahoo.com; is_greenapple@yahoo.com; maizita74@yahoo.com; masita1969@yahoo.com; asfieza71@yahoo.com.my; zarina_shahar@yahoo.com; yusaba71@yahoo.com.my; akupunnews@yahoo.com; angahku_01@yahoo.com; PerisikRakyat@yahoogroups.com; MalaysiaNews@yahoogroups.com; Anuwar@yahoo.com.sg; Mat.Top@gmail.com; 3@pendekarblogger.com; sruperskaler@yahoo.com.my; Nizar.Meroyan@gmail.com; ziee_lipan@yahoo.com; zas62000@yahoo.com.sg; kamilr@technip.com; KENALAN-ABADI@yahoogroups.com; that421@yahoo.com; taufik26878@yahoo.com; farhansobri@yahoo.com; fiqahuda@yahoo.com.my; wafi_74@yahoo.com.my; Wan.Zamzahidi@skf.com; mdrozali.mohdnor@samsung.com; kakluna79@yahoo.com; Zakri@bursamalaysia.com; hizamri@yahoo.com; inamuzsiti@yahoo.com; hijatpanjang@gmail.com; juraiza@gmail.com; amriwahab@gmail.com; zullmohd@hotmail.com; cay7433@gmail.com; pakisbiru@yahoo.com; rallnaz_04@yahoo.com; amalek62@yahoo.com; aliismail71@yahoo.com; kasim.adnan@yahoo.com; salinaputri@yahoo.com; selamatkankeadilan@gmail.com; ezli007@hotmail.com; marhaen@gmail.com; unanjaga@yahoo.com; sharulnizam.tamizi@ge.com; jupyter_shah@yahoo.com; kamalzaman@gmail.com; arahman@newhoongfatt.com.my; shahril.arof@gmail.com; crchev@gmail.com; alonyushi_along@yahoo.com; humaira1407@gmail.com; ayyash_9011@yahoo.com; azah_firzah@yahoo.com; faizatul_1907@yahoo.com.my; nurul_qs@yahoo.com; manasikana2501@yahoo.com; asyraf_alfandani@yahoo.com.my; andikakesatria@gmail.com; etanoik_glasial@yahoo.com; chic_nuha87@yahoo.com; uyun86_jb@yahoo.com; sue_smile04@yahoo.com; nazrin2u@yahoo.com; tukartiub@gmail.com; zulsulung@gmail.com; kunta_kunte@yahoo.com.sg; sham_najib@yahoo.com; pejal71@gmail.com; azmanothman@yahoo.com; zulfmn@gmail.com; wu_di80@yahoo.com; trg_ujang@yahoo.com; akiroro_2007@yahoo.com; botak3225@gmail.com; Sabarudin_Mohamed@toshibatec-tim.com.my; air_strike101@yahoo.com
Sent: Tue, January 11, 2011 4:39:40 PM
Subject: [MalaysiaNews] Re: FW: KEBANGANGAN YB ZUL MAKIN TERSERLAH

 

makin dasat selangor sejak buleh kat kroni parti Islam PAS..

jahanam jahanam..


2011/1/11 junior.rizz junior.r <junior.rizz@gmail.com>

Tuesday, January 11, 2011

Hancuss..! Car Wash SEX Di DUN Kinrara..?? Teresa Kok Tutup Mata..?? Hassan Ali Tumpang Sekaki….??

Sambil cuci kereta.., sambil cuci mata…! Boleh cuci Spark Plug jugaaa…???

WOW! Hebatnya negeri Selangor…., macam macaam adaaa..! Pengirim email kepada Blogmaster ceritakan sudah ada Car Wash SEX di dalam kawasan Kinrara – Puchong, hanya untuk selected invited clients sahaja..!

Mazidul Akmar Sidek dengan Zakiah Anas kena siasat perkara seperti ini…
"macha" yang kurus tinggi ini dikatakan sebagai Supervisor yang mengawal selia perjalanan operasi Car Wash SEX ini setiap hujung minggu….

Adakah 'Brother" botak yang memakai t shirt merah [sedikit terlindung] itu adalah owner Car Wash SEX ini atau pun dia juga merupakan client [pelanggan] yang dibenarkan masuk ke tempat ini..??

Aksi-aksi panaass untuk menggiurkan pelanggan….! Pekerja pekerja yang diimport dari negara China menjalankan peranan mereka…


Hebatnya negeri Selangor semenjak diperintah oleh DAP yang menggunakan wakil PKR, Khalid Gagap sebagai budak suruhan memegang jawatan Menteri Besar, dan PAS pula hanya menjadi pencacai kelas atasan!

Semakin banyak perkara perkara pelik berlaku…, hebat Pakatan Rakyat..!! PAS tak perlu tegur dan tegah aktiviti seperti ini, mereka juga punyai nafsu seks, maka mereka juga boleh menjadi pelanggan yang terpilih pusat khidmat Car Was SEX ini…!

Diharapkan pihak kerajaan negeri dapat tampil dan jelaskan…, benarkah wujud Car Was SEX didalam kawasan DUN Kinrara..??

Sebelum ini, pernah juga kecoh mengenai program beberapa gadis seksi dari Medan membuat aksi cuci motor juga dalam negeri Selangor…, klik sini.
Posted by Medan Info Kita at 11:46 AM


Pada 2011 Januari 11 12:20, <Sharom.Musa@akersolutions.com> menulis:



oleh : rahimothman - kedahlanie



              (Embedded image moved to file: pic30775.jpg)




Setelah beliau dipecat dari PKR kenyataan-kenyataan dari Zulkifli Nordin YB Kulim ini banyak sangat yang merapu !. Kebagangannya semakin menjadi-jadi,... dan  semakin  terserlah  !  Sebenarnya  semasa  beliau  masih dalam PKR pun tanda-tanda  kebangangannya  sudah  dapat  dilihat! Cuma pucuk pimpinan PKR ketika  itu  mengharap  beliau  akan  berubah  dan  matang,  tapi itu tidak berlaku!.

Tak  terfikir  oleh kita bahawa di Malysia ini ada peguam yang bodoh!!,lagi bengap! Beliau selayaknya diletakkan di pasar malam atau kedai bundle saja.
Cukup  murah  !!  tetapi  setelah  dibeli oleh Najib beliau semakin laku di pasaran media elektronik dan akhbar-akhbar milik Umno. Beliau begitu rancak menikam  PKR  dari  kiri dan kanan termasuk penasihat PKR yang disanjungnya selama  11  tahun lalu. Dia merasa bangga apabila mukanya sering keluar tv.
dan                         akhbar-akhbar                        pengampu!!

Walaupun  rakyat  boleh  menilai kenyataan-kenyataan bodoh yang keluar dari mulutnya, tapi YB ini jenis spesis yang tak sedar diri, jenis tak yang tahu menilai  semula  ucapan  atau perbuatan diri sendiri. YB ini jenis bercakap ikut  syok sendiri !! YB ini jenis pengampu nombor satu!! Yang nyata segala hujjah,  pendapat  atau  komen  yang  keluar  dari  mulutnya langsung tidak bernilai, tidak lojik, tidak matang, dan kadang-kadang melucukan!! Tapi dia masih  perasan  yang  idea  atau  hujjahnya  itu bagus ! Dia perasan bahawa
dialah        pejuang       Islam       yang       tulin!       Kasihan..!!

Terbaru,  beliau  mengesyurkan  agar  pengkritik  sultan  dihukum  bunuh  !
(berhubung  dengan  kes  YB dari PKR komen Sultan Selangor baru-baru ini) .
MasyaAllah!!...  nak mengampu sultan pulak dah!! Dia seolah-olah menganggap sultan  itu  maksum, sultan bukan hamba Allah!. Betapalah bangangnya YB Zul dari  Kulim  ini.  Pengundi -pengundi yang mengundi dikawasannya dulu tentu merasa  loya  dan  muak  dengan tindakan dan kenyataan-kenyataan bangangnya selama ini. !!

Petikan dari blog Dr. Maza... di bawah..
(Embedded image moved to file: pic27056.jpg)



Rakyat Selangor mahu kembalikan kuasa Raja- Umno setuju tak?
kedahlanie - Aspan Alias

(Embedded image moved to file: pic02970.jpg)

KALAU  benar  Umno  itu  mendaulatkan  Raja-Raja  Melayu  parti  itu  patut membetulkan  apa  yang  telah  dirosakannya  sejak krisis perlembagaan yang dilakukan  pada  tahun 1993 dahulu. Itulah cabararan yang diberikan oleh TS
Khalid   Ibrahim  kepada  Umno  semasa  berucap  di  Subang  Jaya  semalam.

Khalid meminta Umno menunjukkan bukti dengan menyokong pindaan perlembagaan secara  retrospektif  yang akan diusulkan dalam persidangan tergempar Dewan Undangan  Negeri  Selangor  hujung  bulan  ini.  Kerajaan  PR Selangor akan mengusulkan pindaan itu untuk mencari penyelesaian 'once and for all' dalam isu  kuasa  melantik pegawai tertinggi Selangor yang menjadi Ex- Officio di
dalam        Majlis        Mesyuarat       Kerajaan       negeri       itu.

Cabaran   Khalid  kepada  Umno  itu  jika  disokong  oleh  Umno  maka  akan
terbuktilah   parti   ini   benar-benar   jujur   kepada   institusi   Raja
Berpelembagaan  yang  telah  kita terima sebagai sistem pemerintahan negara kita  sejak  kita  merdeka  dahulu.  Jika  kita  memberikan sokongan kepada pindaan  itu  Umno  akan  dapat  memadamkan  kesalahan  yang dilakukan oleh
pemimpinnya           pada           tahun           1993           dahulu.

Walaupun  setengah pemimpin Umno kita dan penyokong-penyokongnya memberikan alasan yang pindaan pada tahun 1993 dahulu ialah untuk memperbetulkan sikap setengah  Raja-Raja  Melayu  dan  keluarganya, tetapi rakyat yang mempunyai siasah dan sahsiah yang murni tidak akan mempercayai alasan itu. Sebenarnya ianya dilakukan kerana hendak mempertahankan kuasa seorang pemimpin politik yang inginkan kuasa sepanjang hayat beliau. Berkuasa dalam jangka masa yang
panjang    itu    merupakan    'ultimate'    kepada    perjuangan   beliau.

Jika benarlah alasan itu baik, kenapa pindaan itu telah mengakibatkan kacau bilau  didalam  sistem  pemilihan SS Selangor baru-baru ini? Telah terbukti jika kuasa yang telah ditarik balik dari Raja-Raja Melayu itu telah disalah gunakan  oleh  kerajaan Persekutuan dengan menghantar seorang pegawai untuk
mentadbir       negeri      tanpa      kerelaan      Menteri      Besarnya.

Kita  semua  tahu  yang kita adalah negara Persekutuan dan saya ulangi yang kedaulatan  Malaysia itu datangnya dari kedaulatan kerajaan-kerajaan negeri yang  dipilih  rakyat. Tidak menhormati kedaulatan kerajaan-kerajaan negeri
bermakna    kita    tidak    menghormatai    kedaulatan    kita    sendiri.

Tindakkan  tidak  mengormati  kerajaan  yang memerintah salah sebuah negeri didalam  Persekutuan itu merupakan tindakan yang tidak bersahsiah dan ianya
melambangkan   yang   kerajaan   persekutuan   itu   seolah-olah  mempunyai
'attribute'  seperti kerajaan Malayan Union (MU) anjuran British pada tahun
1946                               yang                               lalu.

Kita mengaku yang kita mendaulatkan Raja-Raja Melayu. Oleh itu pulangkanlah balik  kuasa  itu  kepada  Istana. Jangan bermuka-muka dan jangan berbohong kepada  rakyat dan Raja. Kalau sikap bermain 'kong kalikong' ini diteruskan kita takut suatu hari nanti rakyat akan meminta kita membuka mulut pemimpin kita  luas-luas kerana nak pastikan jenis lidah yang ada dalam mulut mereka itu.

Kita  mesti  elakkan  dari  rakyat menganggap pemimpin kita mempunyai lidah biawak  yang bercabang-cabang. Apabila persepsi 'lidah bercabang' ini sudah terbenam  dalam  benak  rakyat  maka  kita  akan  dihumbankan  oleh mereka.
Berbohong  kepada  rakyat  merupakan  kesalahan  yang sangat besar disebuah negara  demokrasi  yang kononnya hendak menjadi negara maju menjelang tahun 2020  nanti.  Malahan  ramai  pemimpin-pemimpin  besar  negara  maju  telah
kecundang               kerana              membohongi              rakyat.

Jika   berangan  hendak  menjadi  pemimpin  negara  maju  sikap  dan  nilai
kepimpinan kita mesti selari dengan pemikiran dan mentaliti pemimpin negara maju.  Pemimpin  kita  jangan  begegar-gegar  bercakap  tentang negara maju tetapi  mentalitinya seperti pemimpin-pemimpin dikebanyakkan negara Afrika.
Sekarang  ini  pun  ada pihak yang menganggap Malaysia sebagai 'Zimbabwe in
different                                                            name'.

Oleh  itu jangan kita membuat spekulasi dahulu. Kita terus tunggu dan lihat samada  Umno  benar-benar  menunjukkan  kepada  rakyat  yang  mereka  tidak berdolak  dalik  dalam isu mempertahankan kedaulatan Raja_Raja seperti yang
dilaungkan                        mereka                       dimana-mana.

Jika  Umno  handak  membuktikan  yang  parti  ini memperjuangkan kedaulatan Raja-Raja  Melayu  menyokong  pindaan  yang akan diusulak oleh DUN Selangor nanti  merupakan  kesempatan keemasan bagi mereka untuk melakukannya....betul
ke                                                                   tidak?

Barulah  rakyat  percaya yang kita tidak berbohong dan kita pun akan merasa bangga  untuk  mengaku  sebagai  ahli  Umno  dan rakyat tidak akan menunjuk kearah kita dengan mencemekkan bibir mereka kepada kita.





This email and any attached files ("Message") may contain confidential and/or privileged information. It is intended solely for the addressee(s). If you receive this Message in error, inform the sender by reply email, delete the Message and destroy any printed copy.
Any unauthorized use, distribution, or copying of this Message or any part thereof is prohibited. Emails are susceptible to alteration. Neither Technip nor any of its affiliates shall be liable for the Message if altered or falsified nor shall they be liable for any damage caused by any virus that might be transmitted with this Message.



This e-mail and any attachment are confidential and may be privileged or otherwise protected from disclosure. It is solely intended for the person(s) named above. If you are not the intended recipient, any reading, use, disclosure, copying or distribution of all or parts of this e-mail or associated attachments is strictly prohibited. If you are not an intended recipient, please notify the sender immediately by replying to this message or by telephone and delete this email and any attachments permanently from your system.






--


-----------------------------------------#########-----------------------------------------
--------------------------------------Mail Forwarder-------------------------------------
Formerly Known As Tai_Ci_Master.
Visit:
WWW.PENDEKARBLOGGER .COM
WWW.GELANGMANIKWANI TA.BLOGSPOT. COM (New)
WWW.HARUNYAHYA .COM
join  : malaysianews- subscribe@ yahoogroups.com
         : malaysianews+subscribe@ googlegroups.com

-Whomsoever ALLAH guides, none can lead astray and whomsoever He send astray, none can guide.

No comments:

Post a Comment