Wednesday, July 20, 2011

Re: RG2011... Gambar X-ray buktikan pembohongan Mat Sabu!

aku sokong ko judge........
terang2 ada pihak silap tapi ada gak org nak sokong kan......
lebih2 nnti kena gam gajah pulak aku ni he2
 
shahrizal hassan basri



From: Judge <hairulndt@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, July 20, 2011 15:25:40
Subject: Re: RG2011... Gambar X-ray buktikan pembohongan Mat Sabu!

 

bro.....lu boleh baca ke x-ray tu.....? lu doctor ke?
 
ini adalah gambar cahaya x
gambar ini telah memperlihatkan
kepala lutut mat sabu
yang telah diikat degan paku
sepanjang dua inchi

mat sabu telah menjalani pembedahan
selama satu jam

kepala lutut mat sabu telah pecah
ligemen nya putus
akibat dilanggar oleh kereta polis

telah di beritakan bahawa mat sabu
akan mengajukan saman diatas
kejahatan polis ini




2011/7/19 ::-eSpAcE 9808-:: <rienacom@yahoo.com.sg>
 

 
Gambar X-ray buktikan pembohongan Mat Sabu!
 
selatanonline

MALAM ni gua nak bongkar satu pembohongan yang telah dilakukan oleh Mat Sabu, Timbalan Presiden Parti Islam se Malaysia, PAS. Jelas sekali selama ini Mat Sabu memang berpura-pura sakit, beliau berbohong bahawa kekejaman Polis telah dilakukan ke atasnya

Gua tak cakap kosong bhai, gua ada bukti. Memang jelas sekali pihak Polis telah menjalankan tugas secara profesional. Tiada sebarang kekejaman yang berlaku ke atas Mat Sabu, semua itu hanyalah fitnah dan pembohongan terang-terangan dari pembangkang.

Mana ada Mat Sabu kena langgar? Itu semua bohong, semua fitnah untuk memburukkan imej Polis yang sudah sedia buruk. Mat Sabu sengaja mencari simpati rakyat terhadapnya. Sebenarnya Mat Sabu tidak cedera sedikit pun, malah calar pun tidak itu semua fitnah!

Sebagai bukti, gua sertakan sekeping gambar X-Ray kaki Mat Sabu, jelas sekali tiada sebarang kecederaan, tiada sebarang kesakitan hanya ada sebatang besi sahaja terpacak di kakinya. Besi itu terpacak di kaki Mat Sabu bukan salah Polis, tetapi salah doktor yang merawat beliau.

Gua sarankan Mat Sabu untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas doktor kerana telah memacakkan sebatang besi ke dalam kaki beliau, dan berhentilah dari menyalahkan Polis.

RentaP© "Polis tak salah, yang salah doktor! Polis baik..."

-Milosuam

Posted by tok_aji


No comments:

Post a Comment