Wednesday, July 20, 2011

Re: RG2011... Gambar X-ray buktikan pembohongan Mat Sabu!

Salam mesra member Respeks 
Gambar x-ray tu sebenarnya tersilap 'teknik' sebab termasuk ke dalam sampul lain 'pesakit' . Betul tu, doktor pun dah sahkan! Sebagai bukti 'mempertahankan diri'...maka terpaksalah diambil gambar x-ray sekali lagi :-)

P.S. Kena buat pemeriksaan DNA ni.. siapakah yang sabotage gambar x-ray tu? Hmm..teori konspirasi pun boleh melibatkan Pegawai Perubatan? Elakkan kontroversi, jangan baca bahan di internet, buletin suara pembangkang 'pembohong', berdosa sokong pertubuhan haram (Bersih), dan jika anda hendak selamat di dunia dan akhirat... bacalah surat khabar orang Melayu punya...(?), whatever.


From: halawah shop <mrespeks@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Wed, July 20, 2011 3:37:56 PM
Subject: Re: RG2011... Gambar X-ray buktikan pembohongan Mat Sabu!

 

hehe... ramai yang tak paham bahas terbalik. Ekekeke...

2011/7/20 SHAHRIZAL RIZAL <rizal1263@yahoo.com>
ko ni agak2 la
orang dah cedera nak bagi cedera lagi sakit dia tu
sapa pun dia simpati la sikit
dia pun manusia jugak
dorang xabes2 kena sembur dlm media ko pulak nak sambung sembur kan

 
shahrizal hassan basri



From:
To: zzxmelayucyber <melayucyber@yahoogroups.com>
Sent: Tuesday, July 19, 2011 23:12:56
Subject: RG2011... Gambar X-ray buktikan pembohongan Mat Sabu!

 

 
Gambar X-ray buktikan pembohongan Mat Sabu!
 
selatanonline

MALAM ni gua nak bongkar satu pembohongan yang telah dilakukan oleh Mat Sabu, Timbalan Presiden Parti Islam se Malaysia, PAS. Jelas sekali selama ini Mat Sabu memang berpura-pura sakit, beliau berbohong bahawa kekejaman Polis telah dilakukan ke atasnya

Gua tak cakap kosong bhai, gua ada bukti. Memang jelas sekali pihak Polis telah menjalankan tugas secara profesional. Tiada sebarang kekejaman yang berlaku ke atas Mat Sabu, semua itu hanyalah fitnah dan pembohongan terang-terangan dari pembangkang.

Mana ada Mat Sabu kena langgar? Itu semua bohong, semua fitnah untuk memburukkan imej Polis yang sudah sedia buruk. Mat Sabu sengaja mencari simpati rakyat terhadapnya. Sebenarnya Mat Sabu tidak cedera sedikit pun, malah calar pun tidak itu semua fitnah!

Sebagai bukti, gua sertakan sekeping gambar X-Ray kaki Mat Sabu, jelas sekali tiada sebarang kecederaan, tiada sebarang kesakitan hanya ada sebatang besi sahaja terpacak di kakinya. Besi itu terpacak di kaki Mat Sabu bukan salah Polis, tetapi salah doktor yang merawat beliau.

Gua sarankan Mat Sabu untuk mengambil tindakan undang-undang ke atas doktor kerana telah memacakkan sebatang besi ke dalam kaki beliau, dan berhentilah dari menyalahkan Polis.

RentaP© "Polis tak salah, yang salah doktor! Polis baik..."

-Milosuam

Posted by tok_aji



--

No comments:

Post a Comment