Tuesday, September 13, 2011

Re: RG2011... BERHATI-HATI DENGAN ROHANA AZMI..PASPORT PULA

Salam semua,

Akak pun dah selalu terima email yang mcm ni tapi nasib baik akak delete je sbb tak berminat utk berurusan dgn org yang tak dikenali apa lagi yang mengendalikan urusan di luar negara seperti itu.  Nasib baik juga akak tak layan email yang seperti ini.

--- On Mon, 12/9/11, mas mas <mas_jknperak@yahoo.com.my> wrote:

From: mas mas <mas_jknperak@yahoo.com.my>
Subject: Re: RG2011... BERHATI-HATI DENGAN ROHANA AZMI..PASPORT PULA
To: respeks_group@yahoogroups.com
Received: Monday, 12 September, 2011, 11:58 PM

Saya dah kepilkan ic dan pasport yang rakan saya terima daripada Pn Rohana..jika ada sesiapa yang dapat membantu tolong email pada saya..terima kasih..


From: Mr.Kay <key_putra@yahoo.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Monday, 12 September 2011 21:30:41
Subject: Re: RG2011... BERHATI-HATI DENGAN ROHANA AZMI

ade tak gambar dia..boleh la kita orang kenal dia nanti.

--- On Mon, 12/9/11, mas mas <mas_jknperak@yahoo.com.my> wrote:

From: mas mas <mas_jknperak@yahoo.com.my>
Subject: Re: RG2011... BERHATI-HATI DENGAN ROHANA AZMI
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Monday, 12 September, 2011, 2:48 PM

Yang dapat saya jelaskan Pn Rohana Azmi telah menghubunggi seorang rakan saya (melalui email)kononnya ingin berurusniaga..
 
Pn Rohana kini dari UK dan ingin mencari agen (mulite cleanser) di Malaysia bagi tempatnya bekerja..Beliau akan menelefon dan bercakap dalam Bahasa Melayu dengan penuh sopan santun supaya menghubunggi pembekal di Malaysia dan menjual kembali ke syarikat UK..namun setelah selesai berurusan dengan kawan saya, Pn Rohana akan memperkenalkan dengan Bossnyer untuk segala urusan  jual beli dan surat perjanjian.
 
Dia   mengambil kesempatan supaya rakan saya menanggung segala kos penghantaran (surat perjanjian dan wang deposit)dengan menggunakan khidmat (syarikat Global Security Diplomatic)..Namun setelah pembayaran kepada Syarikat Global selesai tiada barang pun diterima ...
 
Ada sesiapa yang dapat membantu rakan saya..? Apapun nasib kawan saya tidaklah seburuk mana apabila Syarikat Global tersebut walaupun diminta lebih banyak wang bagi menyelesaikan penghantaran tersebut dan rakan saya enggan membayarnya..
 

 


From: zul azizul <azizulilmi@yahoo.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Monday, 12 September 2011 10:34:27
Subject: Re: RG2011... BERHATI-HATI DENGAN ROHANA AZMI

apa kes,nie orang melaka,Keje ape dia buat?

--- On Sun, 11/9/11, mas mas <mas_jknperak@yahoo.com.my> wrote:

From: mas mas <mas_jknperak@yahoo.com.my>
Subject: RG2011... BERHATI-HATI DENGAN ROHANA AZMI
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Sunday, 11 September, 2011, 1:00 PM

KEPADA SESIAPA YANG MENGENALI ROHANA AZMI TOLONG HUBUNGGI SAYA SEGERA..
 
SAYA SERTAKAN IC BELIAU UNTUK TATAPAN SEMUA.. 
----- Forwarded Message ----
From: mas mas <mas_jknperak@yahoo.com.my>
To: Yahoo! Groups Notification <penawarku-accept-f0tgutthffnkjjyed31lun2bnoaa@yahoogroups.com>; penawarku penawarku <penawarku@yahoogroups.com>
Sent: Saturday, 10 September 2011 18:18:24
Subject: SESIAPA YANG MENGENALI ROHANA AZMI


SALAM ..MOHON MODERATOR LEPASKAN iklan SAYA
 
saya ini mencari seorang kenalan bernama Rohana Azmi kerana saya gagal menghubunggi beliau..dan terdapat urusniaga yang masih belum selesai..diharap kepada pembaca yang mengenali dan tahu alamat beliau untuk maklumkan saya..Bersama-sama ini saya sertakan salinan ic beliau sekiranya dapat membantu..
 
Terima kasih.


No comments:

Post a Comment