Wednesday, September 28, 2011

RG2011... Fw: Aktor Filem Lucah Ni Tak Faham Rupanya

 

----- Original Message -----

Aktor Filem Lucah Ni Tak Faham Rupanya

siasahkini
 
Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek serta pemimpin parti berkenaan sepatutnya sudah mengetahui pendirian Umno berhubung hukum hudud dan ia tidak perlu dijadikan isu.

Timbalan Perdana Menteri berkata, pendirian Umno adalah sama seperti dahulu dan perkara itu sepatutnya tidak berbangkit dalam kalangan parti komponen Barisan Nasional (BN) kerana ia berbeza dengan Pas.

Haaaaa... Dengar tu rakyat semua. Hangpa paham ke kenyataan Muhyidin tu?? maknanya dulu kini dan selamanya UMNO tak akan laksana hudud. UMNOBN nak kekalkan dan tetap laksanakan undang-undang penjajah ni sampai kiamat. 

Muhyidin membuat kenyataan tindak balas susulan daripada pendirian bekas menteri kesihatan dan juga aktor filem lucah Chua Soi Lek yang akan membawa MCA keluar dari Barisan Nasional jika Umno mahu laksanakan hudud. Kalau diperhatikan banyak kenyataan-kenyataan yang dibuat oleh aktor filem lucah ini adalah teramat jahil mengenai Agama Islam. Beliau kelihatan seolah-olah langsung tidak mempeduli \mengenai Agama Islam yang menjadi agama rasmi negara kita. Sebelum ini beliau mempertikaikan calon Pas  DUN Tenang Puan Normala kerana memakai sarung tangan ketika bersalam dengan penduduk kawasan ketika kempen pilihanraya baru-baru ini.

Adakah sampai begitu sekali jahilnya seorang bekas menteri yang telah lama berkawan dengan UMNO mengenai Agama Islam? Apakah yang dipelajari dari Umno mengenai Islam? Adakah selama lebih 50 tahun berkawan dengan Umno langsung tidak mendapat apa-apa mengenai Islam. Adakah Umno langsung tidak mendidik dan menjelaskan apa yang boleh dan apa yang tidak boleh dalam Islam kepada ahli-ahli seperjuangan mereka? Tapi apa yang dilihat, masyarakat bukan islam langsung tidak mengenali tentang kebaikan yang terdapat dalam islam malah ada yang semakin jauh dengan agama yang mulia ini.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment