Friday, September 30, 2011

Re: RG2011... Malas layan...

Betul tu.. pilih Pemimpin yg sentiasa ada dan nampak.. bukan time pilihan raya je berkobar turun padang
pastu sepi... jgn time nak minta rakyat undi..baru sibuk bg mcm2..
 
Pilih pemimpin yg bekerja dan membantu.. bukan nak galmer n nak tunjuk bagus je..
 
Sebab mereka mewakili kita..
 

From: "khalili@memwire.com" <khalili@memwire.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Cc: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Friday, September 30, 2011 11:01 AM
Subject: Re: RG2011... Malas layan...
 

kalau muslim kita kan da ader guideline nak pilih pemimpin ...



ayu sham <ayu_nurisham@yahoo.com>
Sent by: respeks_group@yahoogroups.com
09/30/2011 10:28
Please respond to
respeks_group@yahoogroups.com

To
"respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
cc
Subject
Re: RG2011... Malas layan...





 
Terima kasih atas nasihat anda kini menbuat saya bertambah berkeyakinan..  :  )

From: Mohd Shahrizal Omar <rizal@jvc-jmm.com.my>
To:
respeks_group@yahoogroups.com
Cc:
respeks_group@yahoogroups.com
Sent:
Friday, September 30, 2011 8:27 AM
Subject:
Re: RG2011... Malas layan...

 

pilih mereka yang mampu berkhidmat/bekerja sepanjang

penggal dari sebelum, semasa & selepas pemilihan.


dan bukan mengundi mereka yang hanya berkhidmat/bekerja

untuk dipilih sahaja.


pada pendapat saya, ia bukan terletak pada parti, tapi pada

calon itu sendiri - siapa mereka serta kemampuan beliau untuk

berkhidmat itu yang penting.


jika tiada capability, mengapa beliau hendak dipilih?


sekadar pendapat, maaf jika terkasar bahasa.


- Rizla -




Re: RG2011... Malas layan...


latido 44 to: respeks_group
09/29/2011 09:28 PM


Sent by: respeks_group@yahoogroups.com


Please respond to respeks_group




 
sy pon kali pertama jugak.. tp tak takut pon.. hehe =p
apa yg penting awk kena tahu bezakan pengampu dan penyapu..
pastu baru pastikan parti mana awk nak..
2011/9/27 ayu sham <
ayu_nurisham@yahoo.com>
 

Assalammualaikum..isu politik..disini saya akui , inilah kali pertama saya akan mengundi..isu politik yg memeningkan membuat saya sukar memilih parti yg terbaik...saya sedar akan bertapa pentingnya utk saya kuar mengundi namun amat sukar utk memilih..saya masih mencari kebenaran dgn mencari beberapa maklumat ttg parti2 politik di malaysia..saya harap semua pihak memberi pandangan yang baik dan tidak terlalu fanatik sehingga akan membuat pengundi2 baru takut utk mengundi krn melihat begitu banyak persoalan yg tiada jwpan dan kesudahan..saya ingin yg terbaik buat tanah air yg tercinta..maafkanlah saya andai kata2 saya ada menguris mana2 pihak..saya manusia biasa yg tak dpt lari dr melakukan kesilapan..dgn rendah diri saya mohon seribu kemaafan kepada mana2 pihak yg terasa dgn kata2 sy.assalammualaikum

From:
♥*¨*☆Fairlady Shania♥*¨*☆ <
fairladyshania@gmail.com>
To:
respeks_group@yahoogroups.com
Sent:
Tuesday, September 27, 2011 11:41 AM

Subject:
Re: RG2011... Malas layan...

 

Salam,

Tu la pasai, kadang-kadang saya tersenyum membaca statment

ahli-ahli kat sini, macam-macam ada, brutal, emo, marah....

walau apapun saya suka kat respek ini...


p/s klu nak control juga creat group sendiri, ni asyik-asyik salahkan

owner dan mod bila ada yang tidak berpuas hati..pandai-pandai la

bawa diri bila di tempat orang...hu..hu..hu...

2011/9/27 Hasno bin Hashim Hashim <
hasno.hashim@yahoo.com>
 
Dah la tv, radia utusan bla3x depa kontrol, ruangan ni pun nak control jugak?

--- On Mon, 9/26/11, ayah3amirul <
jsguyz.69@gmail.com> wrote:

From: ayah3amirul <
jsguyz.69@gmail.com>

Subject: Re: RG2011... Malas layan...
To:
respeks_group@yahoogroups.com
Date: Monday, September 26, 2011, 7:45 PM
 
perghhh...brutalnyaaa....den sokong abi!!!
2011/9/27 halawah shop <
mrespeks@gmail.com>
 
Salam...Abi paling tak suka statement macam ni :
p/s : tuan mod..klu ini ruang maya utk fanatik PR...tolong jgn keluarkan sy...sy nak tgk berapa yg berani mengaku die kekal dgn UMNO secara terang... tp klu rs menyampah dgn sy....terserah tuan mod.Huhu... ada aku kesha ko saynag snagat UMN) ke sayang snagat PR ke... hehe... lagipun tak koser aku nak remove @ ban orang dari RG ni... takde pekdah. Lagipun tak pernah RG remove orang sebab politik... remove ornag sebab lain ada... tupun hanya seorang yang bernasib baik. Siapa???... yang makan tempoyak dia rasalah masamnya... wakakakakaka.Nak stay sini sila nak keluarpun sila...Ada abi kesah??? hahahaha--


--

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No one else can ever make your choices for you.
 
Your choices are yours alone. They are as much
 
a part of you as every breath you will take,
 
every moment of your life.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

You cannot manage your life if you do not manage

your self. You cannot manage your self if you do

not manage your choices. Manage your choices,
 
and you will manage your life.


fairlady.shania@yahoo.com
fairlady.shania@gmail.com


______________________________________________________________________
This email has been scanned by the MessageLabs Email Security System.
For more information please visit http://www.messagelabs.com/email
______________________________________________________________________

No comments:

Post a Comment