Monday, September 26, 2011

RG2011... Fw: Perghhh TERSEKSANYA rakyat Selangor bawah pakatan..!

 


----- Original Message -----
 
Hampir 5 juta rakyat Selangor dapat air percuma
 
selatanonline
 
Kira-kira 4.77 juta rakyat Selangor menikmati bekalan air percuma yang disediakan oleh kerajaan negeri Selangor sekarang ini, Kerajaan negeri membelanjakan kira-kira RM382 juta ringgit untuk bejalan air percuma ini.
Walaupun 20 meter padu air percuma ini nampak kecil tetapi bagi rakyat yang berpendapatan rendah ianya suatu yang amat besar dan bermakna bagi mereka untuk mengurangkan beban tanggungan bulanan mereka.

Sesungguhnya amat beruntung rakyat negeri Selangor memperolehi kerajaan yang amat prihatin terhadap rakyat. Pakatan Rakyat membuktikan bahawa slogan berkebajikan dan memastikan kesejahteraan rakyat bukan omongan kosong.

Tuiduhan Timbalan Perdana Menteri bahawa rakyat Selangor tertekan merupakan pembohongan yang amat nyata kerana terbukti rakyat negeri itu mendapat pelbagai bantuan yang tidak pernah diberi oleh kerajaan BN sebelum ini.
 
Posted by ahmadi
 
 

Perghhh TERSEKSANYA rakyat Selangor bawah pakatan..!!!



Tapi kami rasa yang perit dan TERSEKSA sekarang ialah UMNO/BN.... sebab apa..!!!
 
1.kontraktor kroni BN/rakyat selangor sekarang melopong sebab susah dapat projek kerajaan negeri..dulu minta je terus dapat.

2.Semua pengerusi JKKKP selangor dah tak boleh nak tunjuk lagak lagi dah...

3.Ketua-ketua bahagian UMNO pun dah tak boleh lena malam sebab duit tak de nak pancing undi...

4.Rakyat yang sokong BN dan UMNO dulu kini terasa malu bila nak minta kat kerajaan negeri sebab masa depa perintah dulu depa halang bantuan untuk rakyat yang sokong PR.

5.Rakyat selangor la ni susah hati sebab tiap-tiap bulan duit lebih banyak..takut kena rompak pulak sebab bil air tak payah bayar...

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment