Thursday, September 22, 2011

RG2011... Re: (INGATAN) PANAS : MALAYSIAKINI CUBA TIPU RAKYAT MALAYSIA KISAH ANWAR??

 

UMNO dah lama dah tipu rakyat  dulu kini dan selamanya.
UMNO tak pernah minta sedekah malah tak ambil yuran ahli  pun
Malah sape adi ahli UMNO atau puteri UMNO dapat duit lagi
Mana UMNO dapat duit tu...?
Cer  citer, jgn tipu!
 
eSKay tu baik dgn DSAI
lepas tu khianat pulak...buka aib kawan baik
Tak amanah
baik ker org mcm tu?
Tak berapa minggu lepas dia sebar Video, 
 keluar pulak kabar  kes saman SK-jambatan bengkok kantoi
lawak la cerita kat surat kahabr lama..
 
 
Mari Bersama kita bertekad, Menjadi Generasi Tiada Hari Tanpa Qur'an


--- On Wed, 21/9/11, nizam penang <nizam_bgchik@yahoo.com> wrote:

From: nizam penang <nizam_bgchik@yahoo.com>
Subject: (INGATAN) PANAS : MALAYSIAKINI CUBA TIPU RAKYAT MALAYSIA KISAH ANWAR??
To: "MalaysiaNews@yahoogroups.com" <MalaysiaNews@yahoogroups.com>, "shreddervirtuoso@gmail.com" <shreddervirtuoso@gmail.com>, "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>, "penawarku@yahoogroups.com" <penawarku@yahoogroups.com>, "eena_sp@yahoo.com" <eena_sp@yahoo.com>, "TemanHidup@yahoogroups.com" <TemanHidup@yahoogroups.com>, "angahku_01@yahoo.com" <angahku_01@yahoo.com>, "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>, "ingatan@yahoogroups.com" <ingatan@yahoogroups.com>, "Idaman_Group@yahoogroups.co.uk" <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>, "murad@precico.com.my" <murad@precico.com.my>
Date: Wednesday, 21 September, 2011, 2:13 PM

 
 


Laporan berita terbaru MalaysiaKini bertajuk 'Bila Dendam Tidak Dapat disembunyikan' ternyata menyerlahkan kebenaran bahawa portal berita itu memang agen pro-pembangkang. Olahan berita itu kelam kabut, hilang punca dan cuba mengaitkan apa sahaja termasuk cerita lama yang tidak relevan langsung dengan nilai moral si lelaki yang menyundal pelacur Cina tersebut.

MalaysiaKini mengaitkannya dengan cerita lama DS Rahim Tamby Chik dan sebagainya. Yang memualkan ialah MalaysiaKini cuba mengaitkan Shazryl Eskay dengan Tun Dr Mahathir! Portal berita itu menulis:-
Eskay - seorang jutawan yang disifatkan sekutu rapat Tun Dr Mahathir Mohamad â€" telah ditanya bagaimana Rahim boleh terbabit dalam video berkenaan.
Realitinya, Eskay begitu rapat dengan Anwar Ibrahim bukannya Dr Mahathir Mohamad! Difahamkan bahawa selepas Anwar keluar dari penjara 2004, Eskay cukup rapat dengan Anwar.
1. Eskay pernah mengikut Anwar hingga ke Oxford, England ketika AnWAR bertugas sbg pensyarah di St. Antony's College, Universiti Oxford. Ketika itu Eskay diperkenalkan kpd teman-teman PKR sebagai juru terapi fisio (physiotherapist) Anwar yang perlu mengekalkan rawatan fisio sebagai kesinambungan rawatan tulang belakangnya.

2. Sehingga Anwar pulang ke Malaysia 2005, Eskay tetap mengikut Anwar. Namun tidak ramai yang mengenali Eskay kerana kemunculan Eskay 'cukup misteri' selalunya waktu lewat senja atau malam setelah selesai program Anwar. Ketika ini diketahui Eskay mula berjinak-jinak dengan bidang perniagaan.

3. Eskay juga terlibat mengatur beberapa 'keperluan' Anwar yang tidak boleh disediakan oleh orang lain. Pendekata, Eskay adalah orang kepercayaan AnWAR sebelum beliau sedar hanya dipergunakan saja oleh Anwar. KLIK SINI
MalaysiaKini ternyata cuba mengalih keintiman perhubungan di antara Eskay dan Anwar Ibrahim dengan menyelit nama Dr Mahathir. Entah berapa ramai pembaca portal itu yang termakan dengan putarbelit tersebut. Pethatic!

MalaysiaKini juga melaporkan:-
Persoalan adalah kenapa tergesa-gesa menubuhkan Suruhanjaya Diraja - adakah ia untuk memberikan juak-juak Umno satu lagi pusingan untuk mengaibkan Anwar dengan tuduhan dan fitnah?
Kenyataan di atas ternyata berat sebelah dan menghairankan kita semua. Sepatutnya, semua pihak termasuk MalaysiaKini menyokong penubuhan tersebut, lebih-lebih lagi jika portal itu mahu membersihkan nama Anwar Ibrahim.

Tetapi tidak.

Malah, MalaysiaKini mencari jalan lain yang sangat biasa mereka lakukan iaitu memutarbelit dan menyembunyikan fakta! Pethatic! Rasa-rasanya, jangka hayat portal MalaysiaKini ini pun tak lama dah! -M.I.M

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment