Wednesday, December 7, 2011

Re: RG2011... BANGLO BARU APEK.. PENJAGA GOL HARIMAU MALAYSIA

 

Tahniah Apek.


===================================

Salaam & Regards

Amri el Wahab

My Online Shop: http://amri-shoppe.blogspot.com

My Blog: http://fitrahislami.wordpress.com

=====================================

Pesanan Guru Mursyid :"Kalau kita hendak menasihati orangTanya hati kita dahulu Tujuan kita hendak beri nasihat atau hendak memberi malu pada orang.Apabila kita hendak menyampaikan ilmu kepada orang.Apakah tujuan kita? Hendak berkongsi ilmu atau hendak menunjuk yang kita lebih tahu.
Kalau kita hendak bercakap tentang sesuatu,  kita tentu tahu niat kita, hendak menunjuk kita pandai atau rasa berkewajiban menyampaikan ilmu".

Ingatlah pahala sesuatu amal ditentukan oleh keikhlasan kita.Kalau tujuan bukan kerana Allah, amalan itu akan menjadi macam debu.Bukan pahala kita dapat tapi bala.



2011/12/7 mohd izat abu bakar <m.izat_19@yahoo.com.my>
 

:)) laughingrizz..mempunyai hati yang hitam..lalu mempunyai perasaan hasad dengki yang menebal di dalam dirinya itu..maka bertindak menuduh secara "membabi buta"..berfikir dalam kelompok "Otak yang jumud"..
 

From: cindacomel <cinda_comel@yahoo.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, 7 December 2011 3:38 PM
Subject: Re: RG2011... BANGLO BARU APEK.. PENJAGA GOL HARIMAU MALAYSIA

 
betul tu x baik menuduh tanpa bukti..mana awk (Sr Rizz.r) tau MB k'tan tu utamakan nama dari pahala? awak kenal dia ker i mean luar & dalam MB k'tan tu? kalau awak mmg close, tido sekatil, makan sepinggan etc.....boleh la gak awk nk tuduh2, klu tak x payah la..follow jek nasihat HANZ..ni x psl2 awak plak dpt dosa free..saya sekadar bg nasihat.

From: HANZ <hanzedison@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Wednesday, December 7, 2011 2:31 PM
Subject: Re: RG2011... BANGLO BARU APEK.. PENJAGA GOL HARIMAU MALAYSIA

 
junior.rizz@gmail.com, agak kurang ajar gak ye kata2 ko tu. itu semua untuk sambutan n penghargaan kerajaan klantan untuk org yg dh mharumkan nama negeri n negara. ko tu apa tau.
cakap jer berkobar2 apa pun tarak.
jgn la buat firnah, jaga la bahasa tu.
KALO NK KATA ORANG< TENGOK DIRI SENDIRI DULU

2011/12/7 Sr Rizz.r <junior.rizz@gmail.com>
 
pas??? KALAU DH SIAP RUMAH TU BAGI JE LA. KENAPA NK KENA TUNGGU NIK AJIS??? LEBAI ZAMAN SEKARANG NAK BERI HADIAH ATAU ZAKAT KENA BERITAU REPOTER. KALAU REPOTER TAKTAU MANA ADE KELASS..LEBAI SEKARANG LEBIH UTAMAKAN NAMA DARI PAHALA.

 
Pada 7 Disember 2011 8:30 PG, Mat Rock <matrock_e1@yahoo.com> menulis:
 

Nanti masa serah banglo

Oleh Mohd Nor Asri Yaacob
am@hmetro.com.my
SIAP...banglo baru bakal diserahkan kepada Apek tidak lama lagi.
SIAP...banglo baru bakal diserahkan kepada Apek tidak lama lagi.
 
KOTA BHARU: Banglo hadiah kerajaan Kelantan (PAS la tuuuuu...) kepada Khairul Fahmi Che Mat sebagai penghargaan kerana membantu Malaysia menjuarai Piala AFF Suzuki tahun lalu sudah siap, namun ia belum diserahkan kepada penjaga gol skuad bola sepak kebangsaan itu kerana belum menemui masa sesuai.
Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Insan Belia, Sukan Dan NGO Negeri, Abdul Latiff Ab Rahman berkata, mengikut perancangan banglo itu akan diserahkan Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat kepada Khairul Fahmi atau lebih mesra dengan panggilan Apek.
Menurutnya, sehingga kini majlis penyerahan rasmi banglo itu masih tertangguh berikutan Menteri Besar masih mempunyai urusan yang tidak dapat dielakkan manakala Khairul Fahmi pula sibuk menjalani latihan.

"Kita (kerajaan negeri) akan menyerahkan rumah banglo itu kepada Khairul Fahmi seperti yang dijanjikan kerana rumah terbabit sudah siap sepenuhnya, malah majlis ringkas akan diadakan sempena penyerahan itu.
"Bagaimanapun, disebabkan kedua-dua pihak masih sibuk dengan urusan masing-masing, kita tangguhkan penyerahan rumah berkenaan sehingga tiba waktu sesuai. Namun kita akan berusaha mempercepatkan proses penyerahan banglo itu," katanya.
 
Rock sokmo.. (jadi rakan FB wa: irwan matrock)




--
HIDUP NI MEMANG BANYAK MASALAH
KALO TAK DE MASALAH
ITU MASALAH NAMANYA

*THE VOICE THAT PIERCES DEEP INTO MY CHEST IS LIKE A CRY OF JOY THAT NEVER STOPS RINGING*





__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment