Menuduh menipu ni berat kawan2. Untuk sebuah company besar mcm giant reputasi dan business jangka panjang adalah lebih penting daripada mengaut seringgit dua hasil keuntungan menipu transaction.
Dari pemahaman saya, kesemua insident2 yg disebutkan dibawah adalah berpunca dari ketidakcekapan pengurusan dan staff sesuatu store atau gudang.
Harga display tak telly dgn sistem terjadi kerana staff x pegi tukar barcode di shelve bila harga baru dah uploaded.
Double scan boleh terjadi bila cashier x hati2 dan kdg2 scanner terlalu sensitif. Klu kita dpt detect kesilapan, boleh lodge complain di customer service. Diaorg jg ada hotline. Sy percaya mereka semua terbuka utk penambah baikanservice.
Ps; sy bukan pekerja retail business ya. Saya berkecuali
mmm sy baru jer terkene smlm di GIANT Amcorp Mall... kebetulan sy cuti dan teman mak gi beli brg2 dapur.... selepas jew byr.. sy terus check resit.... mmmm akhirnya beli baygon sebotol jew last2 dia scan dua botol... double tuh... sib baik sy baca balik resit tu... kesian mak sy.. dia mana nk check2 mende2 nih... agak2nya da berapa kali dia kena tpu dgn Giant nih... takleh caya lg da.. --- On Wed, 28/12/11, ayah ngah <ayohngohh@yahoo.com> wrote:
|
" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"
" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 : http://maths-catch.com/exam"
" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"
" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"
Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.
No comments:
Post a Comment