Friday, December 30, 2011

Re: RG2011... Fw: Barang Naik?. Apa Kata BN Dan PR?

menurut pendapatan saya
skrg disember, matahari tepat di garisan 66 selatan
kerana itu kita di malasia skrg melihat ia condong ke kiri


From: rio hirowati <riorhs@yahoo.com>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Friday, December 30, 2011 11:30 AM
Subject: Re: RG2011... Fw: Barang Naik?. Apa Kata BN Dan PR?

Allah telah kurangkan hasil-hasil perut bumi. Juga saya ingin nak confirm samada kita sedar bahawa arah matahari terbenam telah anjak sebanyak 30 darjah ke-kiri. Dulu semasa saya duduk didepan rumah di waktu petang, pancaran matahari menghala ke kanan saya tetapi baru-baru ini saya dapati sinaran matahari kira-kira 30 darjah ke kiri.
 
rhirowati - rhirowati

From:
To: zzxmelayucyber <melayucyber@yahoogroups.com>
Sent: Wednesday, December 28, 2011 11:53 PM
Subject: RG2011... Fw: Barang Naik?. Apa Kata BN Dan PR?

 
----- Original Message -----
 
Barang Naik?. Apa Kata BN Dan PR?
 
selatanonline
 


 
Kredit untuk nusajayakini
 
Posted by aya




No comments:

Post a Comment