Wednesday, December 28, 2011

Re: RG2011... BENARKAH HARUN DIN WARNING MUSTAFA ALI??

 

UMNO tetap merupakan parti yang 100%  melibatkan sejumlah ahli besar beragama Islam,
 
kah kah kah kah kat sabah nuh, berapa ramai kadazan, dusun, murut jad ahli umno hahahahahaha
----- Original Message -----
From: Sr Rizz.r
Sent: Wednesday, December 28, 2011 10:29 AM
Subject: RG2011... BENARKAH HARUN DIN WARNING MUSTAFA ALI??

 

AGEN UMNO - HARUN DIN WARNING MUSTAFA ALI JGN. BERSIKAP CELAKA!!



Kelihatan sehingga hari ini PAS sepertimana yang didakwa beberapa Pemimpin puak berhaluan Sekular masih gagal memberikan bukti bahawa Hassan Ali bakal menyertai UMNO dan telahpun mengadakan perbincangan berkenaan hal ini.

Tindakan Perang terhadap Ustaz Nasha dan Hassan Ali yang secara rasmi telah diisytihar oleh SU PAS Pusat Mustafa Ali adalah merupakan tindakan memakan diri. Malah kedua2 Pemimpin jika diperlihat melalui fakta bukanlah punca pergelutan yang berlaku pada hari ini.



Didakwa Harun Din sendiri mendesak agar pengisytiharan rasmi itu ditarik semula kerana ianya jelas bukan sahaja 1 langkah yang bertentangan Syiar Islam, akan tetapi mewujudkan fahaman berkumpulan atau berpuak2 secara terbuka dalam parti.

Kedua2 pemimpin ini didakwa telah sekian lama berdiam diri dan hampir setahun dipinggirkan pihak Media bagi membuat sebarang kenyataan hanya kerana isu yang mereka bawa itu tidak dipersetujui Pakatan.

Ustaz Nasha yang turut dikaitkan bakal bersama UMNO telahpun membuat penafian keras dan mendakwa jelas ianya fitnah malah beliau telah sekian lama berikrar akan terus bersama perjuangan sebenar PAS.


Harun Din mendakwa apa yang berlaku yang menjadi punca Ustaz Nasha dihina dan dipulaukan dek kerana bekas Timbalan Presiden PAS ini hanya mewakili PAS mengadakan perbincangan dengan UMNO mengenai kemantapan Islam di Negara ini. Tidak pernah timbul sama sekali isu Kerjasama dalam membina Kerajaan UMNO/BN. (Lihat kenyataan rakaman SULIT Ustaz Nasha di atas)




Malah ianya telah diputuskan melalui Mesyuarat Majlis Syura Ulama' PAS yang dipersetujui sendiri oleh Presiden PAS Hadi Awang. Turut serta dalam perbincangan itu termasuklah dari Dewan Pemuda PAS dan Muslimat PAS. (Video Shahrizat bersama Muslimat PAS di atas).



Harun Din tidak melihat sebarang masalah kerana Islam sememangnya menyarankan perbincangan secara berhemah dalam memantapkan kekuatan Islam di Negara ini. Mahu tidak mahu, UMNO tetap merupakan parti yang 100%  melibatkan sejumlah ahli besar beragama Islam. (Lihat kenyataan rakaman SULIT Hassan Ali di atas)

Bagi beliau, PAS bakal rebah bukan disebabkan parti lawan, akan tetapi Pemimpin2 Sekular ini telahpun membuat percubaan ke arah itu.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment