Sunday, December 4, 2011

RG2011... Respons RG: Nik Aziz kata Iblis Syaitan Akan Datang Jika Pilihanraya Berasingan !!!

 

From: HANZ <hanzedison@gmail.com>
rio hirowati, sebelum tu saya nk berpesan.. sebelum kita nk ckp sesuatu, elok lak paham btol2 apa maksudnya
kita bincang syaitan yg nik aziz sebutkan.. syaitan xsemestinya jin iblis yg dok hasut2 kita
erti kata syaitan yg paling ringkas, tepat n padat adalah KEJAHATAN.. apa saja yg berkaitan dgn kejahatan adelah syaitan.. jin iblis n bala tentera digelar syaitan sebab jin iblis n the geng mmg 100% + totally jahat.
yg nik aziz katakan tu adelah... kejahatan akan datang masa pilihan raya
xkira la, manusia bniat jahat ker, pengundi hantu ker, penipuan ker.. tok guru nik aziz tu tinggi ilmu, bergaullah dgn org tinggi ilmu, bahasa dia mmg lain drpd kita.. kata2 org berilmu tinggi ni berlapis2, berlapik2, n perlu pemahaman yg jelas untuk paham.
nk blajar ttg makna syaitan saja perlu baca buku tebal2. sebab tu ramai org yg tak tau dgn jelas apa tu makna syaitan.. sekadar menegur untuk penjelasan


From: "amri el wahab ." amriwahab@gmail.com
Syaitan jin dan syaitan manusia berada di mana mana dan tak kira masa.Cuma maksud TGNA mereka bertambah waktu piliharaya nanti.Siapa syaitan manusia ketika itu? Mereka yang berkempen dgn menjatuhkan maruah orang, memfitnah, mengata, mengumpat, merasuah,membuat janji kosong, mengaku hebat, mengundi pemimpin kafir, dan macam lagi rupa syaitan manusia ada.Bila habis pilihanraya raya yang menang bukan manusia tetapi syaitan syaitan belaka kerana mereka telah berjaya dgn kerja melaga2kan di antara sesama manusia khususnya yang sesama Islam hingga runtuhlah Ukhwah Islamiah.Hasilnya yang rugi pada tiap tiap pilihanraya - Umat Islam.Dan yang untuk ORANG KAFIR dan SYAITAN.
From: Tiada Nama alhanzoli@yahoo.com
dia tak labelkan individu lain syaitan, tapi sapa yang rasa dia syaitan tu dia akan terasa la....
 
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment