Sunday, December 4, 2011

RG2011... SELANGOR DAN PASIR TIDAK BOLEH DIPISAHKAN...

 


NEGERI SELANGOR DI LIHAT DARI GOOGLE MAP !

Dipetik dari : Google Map

( Klik digambar untuk lebih jelas keadaan negeri Selangor )
Penghuni Gua : Inilah keadaan negeri Selangor jika kita melayari Google Map. Penuh dengan lubang-lubang putih. Kerana apa? Banyak sangat kes/ aktiviti korek mengorek berlaku terutama aktiviti mengorek pasir. Tak percaya? Layarilah Google Map sekarang!!!!

2. Kih kih kih kih kih !!!!!!!!!!!!!!Fikirkan pengundi muda. Anda mungkin terjerlus di salah satu lubang tersebut. Hati-hati semasa pergi mengundi di PRU 13 nanti. Takut terjerlus lubang!!! Ingat tu !!!!
 
SALAH SATU LUBANG PASIR YANG BERNILAI RM220 JUTA ! RM220 JUTA WANG RAKYAT SELANGOR DIKEBAS PAKATAN SELANGOR !

inilah gambar rompakan pasir skala besar-besaran di selangor. gambar ini aku ambil semalam sewaktu lawatan mengejut yang kami lakukan di bukit changgang daerah dengkil selangor. rompakan pasir ini dilakukan pada siang hari, depan mata rakyat selangor ..tapi pakatan selangor kata tak tahu !

lihat betapa besar lubang pasir yang dikorek. 4 jentera pengorek pasir kelihatan cukup kecil, dek kerana keluasan dan kedalaman yang berlaku.

nantikan detailnya selepas ini,lebih banyak lagi gambar yang 'menakutkan' akan aku keluarkan. rakyat selangor kena tipu, duit rakyat selangor kena kebas depan mata tapi pakatan kata takde apa apa !


Posted by GAP KEMBALI at 9:00 AM

 
Kalau tanya pada PR tu macam mana banjir kilat seumpama ini boleh berlaku di Kajang semalam, dah tentu itulah jawapan diorang ini angkara umno/BN.

Diorang ni memang sah bankrap idea dan ketandusan modal untuk terus memburuk - burukkan UMNO dan juga Barisan Nasional.

Sampaikan hujan lebat pun, diorang akan salahkan UMNO. Tapi salah mereka sendiri, ada diorang nak mengaku? Tak denya de. Sampai mati pun diorang takkan mengaku.

Dari satu sumber yang Semut terima awal petang tadi, kejadian Banjir di Kajang ni bukan setakat disebabkan oleh hujan lebat semata - mata. Tetapi ada faktor lain.

Faktor tersebut ada kaitan dengan kerakusan Kerajaan PKR Selangor yang menjalankan aktiviti mengorek pasir secara berleluasa sehinggakan tebing - tebing sungai rapuh.

Dah la tu. Kontrak bagi buat kerja - kerja mengorek pasir tu pulak didalangi oleh Abang kepada Si Khalid Gagap tu sendiri. Dia yang dapat kontrak tersebut.

Maka persoalannya, bukankah ini yang dinamakan sebagai amalan kronisme yang ditentang oleh puak - puak Pakatan Pembangkang tu selama hari ini?

Jelas, mereka pun hanya pandai bercakap je sebenarnya. Tapi bila tiba bab perlaksanaan, diorang lagi teruk dari Barisan Nasional.









__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment