Wednesday, January 25, 2012

Re: RG2011... Fw: Cukai Jalan saja RM24 ribu lebih ...

 

Apa nak heran, depa ada duit. Kwn saya pun ada yg pakai sebab buat bisnes MLM boleh dpt jutaan ringgit. Kalau kita nak pakai kena la usaha lebih sikit, melabur byk sikit utk dpt pulangan yg byk. Yang kita pertikai org punya kereta buat ape? X ada kerja dah ke? Dah tentu gaji macam kita untuk dpt keta Proton or Produa, guna je la. Tu yang termampu, kalau kita nak guna keta mahal2 kena la buat kerja kuat sikit, kalau makan gaji sampai mati pun x dapat, kena kerja sendiri @ bisnes. Pergi la ikuti kursus untuk pengetahuan dan melabur. Ni duit pun x ada, angan2 tinggi, pastu dok mengata kat org. Apa tujuannya? Nak kata org songlap duit ye? Sudah2 la tu nak mengata org, org UMNO ke org Pas ke org DAP ke org PKR ke sama je. Bila nampak duit, lupa semua. Kenapa org nak sangat pangkat dlm politik and mentadbir negara? Pernah tanya x? Pikir sendiri la, kalau kita dapat kita pun dok ingat mcm mane nak buat harta supaya hidup senang. Rasanya rumah Nik Aziz je yg biasa je, kalau org lain (semua parti) rumah besar2. Brape ramai org kuat politik (semua parti) yg dok rumah PPR? Flat 21 tingkat? Rumah teres 15x20? Rasanya kalau kita nak kata kat org biarlah berpada-pada, jgn dok sedap mulut n jari je menaip. Sebab kalau menda x betul boleh jadi fitnah. X pasal2 dpt dosa...
Wasalam

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

From: "::-eSpAcE 9808-::" <rienacom@yahoo.com.sg>
Sender: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Sun, 22 Jan 2012 23:51:49 +0800
To: zzxmelayucyber<melayucyber@yahoogroups.com>
ReplyTo: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: RG2011... Fw: Cukai Jalan saja RM24 ribu lebih ...

 

----- Original Message -----

Bugatti Veyron : Kereta Mokhzani ...Cukai Jalan saja RM24 ribu lebih ...

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment