Monday, January 30, 2012

RG2011... iklan: BERITA BAIK UNTUK PEMILIK KERETA

 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

RightTrack.asia dilengkapi dengan program reseller menawarkan peluang perniagaan kepada anda. Hanya membeli pakej yang disediakan, anda berpeluang menjana pendapatan hebat. Dengan membeli 1 pakej RightTrack.asia, anda layak menjadi rakaniaga RightTrack.asia dan bakal mengecapi keuntungan selepas ini.

Kami sediakan produk hebat DCarbo2 yang menawarkan komisen hebat untuk insentif kumpulan sehingga 5 level dengan TANPA HAD PENAJAAN pada setiap level. Hanya kenalkan LAMAN WEB kepada kenalan. Insentif Tajaan Terus disediakan untuk rakaniaga. Anda juga berpeluang mendapat INSENTIF KUMPULAN LEVEL 1 Sehingga 60% daripada nilai point Pakej Yang Ditaja istimewa bagi penajaan ke-4 dan seterusnya.

TESTIMONI TERKINI DCARBO2:
salam... nak berkongsi pasal DCarbo2 ni ..saya baru aje balik dari Kulaijaya johor perjalanan lebih kurang pergi balik dan pusing2 kat sana dalam 750KM ..minyak isi RM90 ..sampai KL minyak ada lagi half tank ..cam mana tu ..ajaib sungguh..tekan minyal 120km/sejam masih banyak save ..
p/s saya pakai kelisa 850 aje ..syok laa Dcarbo2 ni ...
Suatu kisah benar...

Seorang mekanik mencabar salah seorang pengedar D'Carbo2 jika kereta beliau mengunakan D'Carbo2 tetapi tiada perubahan pada enjin pengedar kene bagi dia RM1000, kos buka dan pemasangan engine akan di tanggung oleh pengedar..

Kerana yakin dengan keberkesanan D'Carbo2 pengedar bersetuju, selepas 2 hari kereta mekanik yang diisi D'Carbo2 dibuka. Mekanik td terperanjat apa yg terjadi kepada keretanya.. tanpa banyak cerita RM1000 terus di bagi kepada pengedar.. kerana niat berniaga pengedar memberi semula RM1000 kepada mekanik..
PENDAFTARAN PERCUMA

http://www.RightTrack.asia/midi74
http://www.RightTrack.asia/midi74
http://www.RightTrack.asia/midi74

Perniagaan ini sungguh MUDAH. Cuma SMS dan EMAIL laman web anda kepada kawan2. Selainnya, kami buatkan untuk anda.

Anda juga di jemput menyertai kami dalam pemasaran produk RightTrack.asia kami, sebagai alternatif kepada menambahkan pendapatan anda dalam kemelut kegawatan dan kos kehidupan yang makin meningkat.

Terima kasih

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment