Tuesday, January 3, 2012

Re: RG2011... Re: GEMPAR!!! Wajah Perusuh Di UPSI Dan Tukang Sebar Fitnah Didedahkan

 

mereka semua pejuang bukan mcm kau yg berani melalak dlm cyber ni...mahasiswa dan mahasiswi adalah pejuang!

From: shreddervirtuoso <shreddervirtuoso@gmail.com>
To: nizam penang <nizam_bgchik@yahoo.com>
Cc: "MalaysiaNews@yahoogroups.com" <MalaysiaNews@yahoogroups.com>; "chainz_of_frenz@yahoogroups.com" <chainz_of_frenz@yahoogroups.com>; "zas62000@yahoo.com.sg" <zas62000@yahoo.com.sg>; "ziee_lipan@yahoo.com" <ziee_lipan@yahoo.com>; "angahku_01@yahoo.com" <angahku_01@yahoo.com>; "eena_sp@yahoo.com" <eena_sp@yahoo.com>; red ha <bushwalker1212003@yahoo.com>; "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>; "rozi_amiruddin@yahoo.com" <rozi_amiruddin@yahoo.com>; "roslan.salleh@yahoo.com.my" <roslan.salleh@yahoo.com.my>; "ustmdcd@gmail.com" <ustmdcd@gmail.com>; "Idaman_Group@yahoogroups.co.uk" <Idaman_Group@yahoogroups.co.uk>; "orang_pulau27@yahoo.com" <orang_pulau27@yahoo.com>; "pakbelang@yahoogroups.com" <pakbelang@yahoogroups.com>; "penawarku@yahoogroups.com" <penawarku@yahoogroups.com>; "PerisikRakyat@yahoogroups.com" <PerisikRakyat@yahoogroups.com>; "pak_ngah50an@yahoo.com" <pak_ngah50an@yahoo.com>; "pendekarbloggerz@gmail.com" <pendekarbloggerz@gmail.com>; "nazacomp@gmail.com" <nazacomp@gmail.com>; "matobosa@yahoo.com" <matobosa@yahoo.com>; "murad@precico.com.my" <murad@precico.com.my>
Sent: Tuesday, January 3, 2012 4:38 PM
Subject: RG2011... Re: GEMPAR!!! Wajah Perusuh Di UPSI Dan Tukang Sebar Fitnah Didedahkan

 
Lupakah mereka ketika SPM dulu bersengkang mata study semata2 nak menggenggam segulung ijazah?? last2 silap haribulan..habok pun tarak!


2012/1/3 nizam penang <nizam_bgchik@yahoo.com>

 




Terima kasih kepada member blogger  iaitu 
Double Y di atas pendedahan tentang pelajar yang sertai demo bersama Adam Adli ini serta menyebarkan fitnah memburukkan polis kononnya memukul mahasiswa .

Rupa-rupanya kebanyakan dari mereka ini adalah anak kepada ibubapa berpendapatan rendah  berasal dari Pantai Timur  yang dihantar untuk berlajar di universiti bagi membantu menyara keluarga jika sudah bekerja bergaji tinggi nanti . Tapi jalan yang mereka pilih telah menyimpang dari tujuan asal itu dan lebih suka berpolitik serta  berdemontrasi di jalanan .


Memang benarlah cakap Tun M , mahasiswa Melayu sahaja yang ghairah nak berpolitik hingga lupa bahawa mereka dihantar oleh ibubapa untuk berlajar supaya bila keluar nanti boleh membantu keluarga.

Ada ibu bapa yang bekerja tukang jahit, petani dan selebihnya bekerja sendiri - namun pendapatan bulanan ibu bapa pelajar ini di bawah RM1000 sebulan. GPB simpati kepada ibubapa mereka kerana anak yang dihantar masuk oleh mereka ini telah diperbodohkan oleh Adam Adli bersama konco-konconya yang memang diperkudakan pembangkang . 







Ini lah budak yang mengkeldaikan ramai rakan mahasiswa manakala dirinya pulak dikaldaikan pemimpin pembangkang terutama idolanya Anwar Ibrahim . Sanggup diangkat menjadi Ikon  utama pembangkang -  Adam Adli The Malaysian Spring'  seperti mana berlaku di negara Arab iaitu  Arab Spring'.




--
More story log on to
http://www.bazookapenaka.com






__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment