Wednesday, January 25, 2012

RG2011... iklan: Peluang Memiliki Stokis/Farmasi Sendiri Secara Percuma!

 

Berita baik untuk semua. Mahukah anda menjadi sebahagian dari rangkaian perniagaan Berjaya Group? Anda kini boleh memiliki farmasi secara PERCUMA yang ditawarkan oleh sebuah syarikat naungan Berjaya Group, Berjaya Group kini melebarkan sayap perniagaan kepada COSWAY FARMASI. 

Farmasi berkonsep Francais tetapi TANPA yuran Francais. Menjual pelbagai ubatan, keperluan diri, alat solek, keperluan rumah, keperluan kereta dan produk organik. 

Menurut kajian 200-300 orang pelanggan akan masuk ke kedai anda sehari. Modal permulaan serendah RM2500 - RM5000, sewa bulanan, deposit kedai, ubah suai kedai, CCTV, bil eletrik dan utiliti ditanggung sepenuhnya oleh syarikat. Anda tidak perlu fikir semua itu kerana ianya PERCUMA!!!

Sekiranya anda adalah pemilik Farmasi atau Pemegang Sijil Farmasi, ada tawaran hebat menanti anda. Berminat untuk memohon, sila hubungi 019-2987395 (Pn. Zaza)

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment