Tuesday, January 3, 2012

RG2011... Respons RG: GEMPAR!!! Wajah Perusuh Di UPSI Dan Tukang Sebar Fitnah Didedahkan

 

Alahaiiii adik2.... Jgn la sia2kn harapan ibuayah... Menangis dorg kt kmpung.. Ibuayah harapkan segulung ijazah..
Kita semua pengecut. Kat U dulu tak berani @ pengecut. Inilah keberanian anak muda pemimpin masa hadapan. Di negara lain PELAJAR adalah golongan pendesak untuk mencorak negara. Di Malaysia pelajar dimandulkan dengan Auku.
From: KAJANG SEL kipptdoc@yahoo.com
Mana ada anak cina dan india berdemo sebab mak bapak dia orang dah ajar anak mereka tujuan ke U nak belajar dan dapat Ijazah terbaik dan dapat keje yang baik berpendapatan tinggi. Anak melayu kelulusan tak seberapa, dapat masuk U, dapat bantuan.. itu yang melemak dan lupa daratan dan lupa asal usul, mudah diperbodohkan oleh pemimpin politik yang tidak bertanggungjawab..... akhirnya gagal kalau lulus pun dapatlah ijazah am saje... sape nak bagi keje ????? fikirkan lah wahai pelajar melayu, kalau anak felda boleh juga la bila balik kampong keje kat ladang felda, kalau anak bandar seperti dari kajang, nak keje apa jadilah mat rempit.......atau perompak atau pengedar dadah...........
 
Erm.. Ada2 jerkan. Wat sesuatu ikhlas la tu je kita nk ckp. Sbb dunia skrg tungang-langang sbb sikap kita manusia sdiri.. Semoga kita dilindungiNya..
 
From: Nor Azlin Mohd Nordin azlin8@yahoo.com
Turutkan nafsu, masa depan binasa.Mari lihat samada pemimpin PR boleh bela nasib mereka tak..sponsor diorang ni utk sambung belajar di IPTS. Kalau boleh bagus la..Dah graduate nnti boleh jadi aset PR...bakal ketua pemuda dan ketua wanita.
From: faeruz hassim jingga1777@yahoo.com
salam. saya rasa budak2 ni la bakal pemimpin generasi Y kerana berani memperjuangkan apa yang mereka perjuangkan .. pendapat saya segulung ke ...bergulung2 ijazah pun sebenarnya belum menjamin kehidupan yang sempurna.. tapi siswa/siswi ini sangat berani... boon siew .. tak ada pelajaran pun tapi.. perrg.. ramai masyarakat kita yang berjaya.. sebab diaorang berani dia orang belajar pun ...duit pinjaman.............semua yang dimuka dunia ni pinjaman,,,,,,,,,yang kekal 3 perkara je.....................kita lihat pemimpin negara kita dan dunia sekarang ......semua bermula dengan keberanian diaorang ......................so kalau tak berani...........macamana nak memimpin negara malaysia.........kita sama2 baca ..undang2..........
 
From: shegi shegi acb_9379@yahoo.com
rezeki dari tuhan, bukan dari manusia. cekal kan hati adik2, insyallh Tuhan akan bg rezeki yg melimpah ruah melebihi org yg mempunyai ijazah yg buta hati mengikut atau yg boleh di tarik hidung mereka. dalam sejarah pun terbukti bukan golongan yg keluar dr universiti sahaja yg boleh berjaya dalam hidup. takbir!!!!!!!!!!!!


 
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment