Tuesday, January 24, 2012

RG2011... Respons RG: pandai betul PM kita berniaga

 

From: Pak mat tempee Mat fearman.tji488@yahoo.com
Memang kuda simen betui la puak-puak ni ............. tak mau mengaku juga yang PM Umno ni kayu !!!!!!!!! Paling senang pikioooo dia PM untuk rakyat Malaysia bukan utk rakyat Singapore ................. jadi apa kejadah yg beri caj sampai cam tuuuuuuuuuuu ........... tanya beruk dalam zoo pun dia tau ini memang banggang punya kerja ......... sebab beruk tau yang mana kelapa muda yang mana kelapa tua ............... hanya ba alif ba yaaa saja tak tahu yang mana tahi yang mana benda makan ................. !!!!!
Tuuuu pun sokong sampai nyayukkkkkk , sampai tua daaaaaaaaa , jangan sampai mati udah
 
From: Mohd Saifulizan Bin Elias submearine@yahoo.com
Eh...kenape plak dgn ank johor?eh...xde hal la..kene bayar segitu...xpyh nk pandai2 nk kesian kat ank johor yg selama ni bahagia duduk dan bernaung dgn kerajaan negeri sendiri...xyahnsibuk2 bro...anda jaga je negeria anda tu..kami kat johor lagi2 org felda..sgt berbahagia dan sangat bersyukur...alhamdulillah..
From: Abdul Razak Isa ajak32@yahoo.com
 Siapa yang memerintah and buat "final say"...kalo macamtuh tak payahlah ada perdana menteri....think tank pun dah cukup...haha
 
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment