Saturday, March 31, 2012

RG2011... Fw: Kereta Konsep Masa Hadapan

 

----- Original Message -----

7 Gambar Kereta Konsep Masa Hadapan (Mengancam!)
 
Kereta konsep merupakan sebuah rekaan kereta yang telah diilhamkan oleh para pereka dari syarikat -syarikat kereta. Ia sebagai satu reka bentuk moden bakal dipasarkan kelak.

 

Melayukini.net

7 Gambar Kereta Konsep Masa Hadapan (Mengancam!) | Untuk makluman, Tokyo Motor Show 2011 telah berlansung pada 3-5 Disember yang lalu. Sebanyak 170 booth pameran telah disediakan dan disertai oleh 35 syarikat permotoran terkemuka untuk menunjukkan produk dan teknologi terbaru mereka. Antara syarikat yang terlibat adalah Toyota, Honda, Nissan, Mazda, Volkswagen AG dan lain-lain lagi. Berikut adalah gambar rekebentuk kereta konsep pelik yang dapat dilihat ketika Tokyo Auto Show 2011 itu berlangsung. Ini adalah termasuk dalam kereta konsep ilham dari syarikat-syarikat gergasi kereta dunia..

Melayukini.net - Sungguh hebat kereta konsep di atas yang dihasilkan oleh syarikat-syarikat gergasi kereta dunia. Walaupun negara kereta agak terkebelakang sedikit dengan teknologi kereta tidak bermakna, kereta nasional tidak mempunyai kualiti yang bagus. Kita seharusnya bangga sebagai rakyat Malaysia yang mempunyai jenama kereta sendiri.

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment