Saturday, March 31, 2012

RG2011... Fw: Kompius... Yang mana satu yang tepat ni, beb??

 

----- Original Message -----

Kompius... Yang mana satu yang tepat ni, beb??
 
motherof3mohd.blogspot
 

Sanggupkah kita perjudikan masa depan negara dengan terus memberi kuasa kepada kumpulan manusia yang selalu berada dalam keadaan kompius. Aha... kompius dan akhirnya flip flop terhadap keputusan-keputusan yang mereka buat??

Flip flop terkini... Dulu kata SBPA satu keputusan yang tepat. Tup-tup.... batal SBPA dan balik semula ke SSM. Itu pun mereka dakwa sebagai satu keputusan yang tepat. Masa umum... tepat. Masa batal pun tepat. Tak ke kompius gilerr babi namayer tu [kat bawah
]

Haru-biru kita dibuatnya. Tak boleh jadi macam ni dan tak boleh dibiarkan. Negara kita tanggungjawab kita!! Kita mesti lakukan sesuatu.

Ayuh... Jom kita ubah kerajaan yang kompius ini dengan memberi peluang kepada Pakatan Rakyat yang jauh lebih bertanggung jawab dan yang punya integriti dan kredibiliti yang telah terbukti.

Change for a better Malaysia!!

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment