Thursday, March 29, 2012

RG2011... Respons RG: Kalau Tajudin boleh, kenapa PTPTN tak boleh?

 

heran juga kenapa tak lawan tajuddin di mahkamah.. semua maklumat dan perjanjian ada.. kenapa perlu tunduk kepada tajuddin......
From: Izuddin Ali din9090@gmail.com
setuju PTPTN dihapuskan... yg penting hapus..
2 hal tak sama, bagaimana nak bagi layanan yang sama
 
From: Syed Azam ubisyed@yahoo.com.my
TU SEMU duit cukai yang saya bayar pada kerajaan 1Malaysia utk beri kembali pasarana yg terbaik utk rakyat...bukan utk Tibai sesedap rasa dan kekenyangan luar biasa...macam lah kehidupan ini tiada hari kebangkitan. Ini semua nak dunia . Org kaya yg Kufur atas nikmat Allah akan terima balasan yg pedih. sekiranya Allah sayang hambanya..dia berikan kesusahan dan ujian di dunia agar selalu ingat kepadaNya
From: M_ Nasir Isma_il m_nasir_i@hotmail.com
Pada pendapat saya sebenarnya bangsa apa yg kita nak wujudkan..bangsa yang pandai meminjam tetapi tidak mahu bayar balik ker..Tajuddin itu kita kutuk dan penghapusan hutang dia oleh kerajaan kita tidak setuju sama sekali dan sepatutnya dia kena bertanggungjawab.tetapi pasal isu tajudin adakah kita hendak mewujudkan rakyat yang tidak bertanggungjawab.
PTPTN saya fikir cuma charge perkhidmatan dan interestnya shj perlu dihapuskan, bayar cuma pokok. Kalau lagi baik, buat macam sistem biasiswa MARA, pengurangan ikut keputusaan, kalau 1st class dapatlah biasiswa..kalau fail jer kena bayar penuhlah+ interest kalau takde alasan2 kukuh dan in between ikut budi bicara. Kena mendidik org utk bertanggungjawab.
From: mohd saiffuddin mohd juman aif180678@yahoo.com
SOKONG !!! Masyarakat marhaen sampai kene ugut dengan bank bila berhutang, tapi makhluk2 macam nih sesenang jek bleh lepas...HAMPAGAS!!!
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment