Tuesday, January 22, 2013

Re: RG2011... Bawani jumpa Nik Aziz

 

Boleh sesiapa sahkan, terjemahan surah al Baqarah, ayat 251:

"Oleh sebab itu, mereka dapat mengalahkan tentera Jalut dengan izin Allah, dan Nabi Daud (yang turut serta dalam tentera Talut) membunuh Jalut. Dan (sesudah itu) Allah memberikan kepadanya (Nabi Daud) kuasa pemerintahan, dan hikmat (pangkat kenabian) serta diajarkannya apa yang dikehendakiNya. Dan kalaulah Allah tidak menolak setengah manusia (yang ingkar dan derhaka) dengan setengahnya yang lain (yang beriman dan setia) nescaya rosak binasalah bumi ini; akan tetapi Allah sentiasa melimpah kurniaNya kepada sekalian alam."


From: roslan mohd <mohroslan@gmail.com>
To:
Sent: Monday, January 21, 2013 10:55 PM
Subject: RG2011... Bawani jumpa Nik Aziz

 
Inline image 1

"Menteri Besar Kelantan, YAB. Tuan Guru Dato' Bentara Setia Nik Abdul Aziz Nik Mat membuka tafsir dan terjemahan Al-Quran dalam versi English, Surah Al-Baqarah ayat 251 untuk ditunjukkan kepada mahasiswi UUM, Bawani KS yang menemui beliau semalam selepas menghadiri Wacana Selebriti...."

Inilah nilai-nilai pemimpin yang patut ada didalam pemimpin negara kita. Mereka selalu 'listen' dengan masalah kita dalam masa yang sama mereka 'respect' akan kita pabila mereka 'listen' dgn kita.

Respect to Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Miss Bawani.



__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (2)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment