Monday, January 28, 2013

Re: Fw: RG2011... CEO Al-Jabbar Kurang Ajar?

jika betul pun bizness partner tu buat salah,panggil la individu
berkenaan masuk bilik; tegur secara professional; jika terlampau marah
pun lepaskn sahaja kemarahan dalam bilik & hanya individu itu sahaja
yg akan terima natijahnya ; jadi tindakan itu tidaklah menjatuhkan
airmuka/memalukan individu itu di hadapan orang ramai; jika memaki
hamun / marah2 depan orang ramai... bukan sahaja memalukan individu
berkenaan malah masyarakat pun dapat menilai peribadi CEO tu yang
sebenarnya; fikirkanlah akan efeknya utk hari2 mendatang...




On 1/25/13, johari_ghazali@yahoo.com <johari_ghazali@yahoo.com> wrote:
> Salam..sama mcm kes ayah saya.tahun lepas dia ada membeli mesin terapi medan
> elektrik.harganya boleh tahan mahal.belasan ribu.baru sebulan pakai dah
> rosak.bila dimaklumkan mereka ganti jugak.tapi yg dah digunakan.lepas
> dikomplen mereka buat endah tak endah.lepas tu saya buat laporan ke kpdnkk,
> mereka ambil tindakan.barulah mereka gantikan denhan mesin yg baru.itupun
> makan masa hampir setahun.apabila kiya beli secara tunai..mereka agak lepas
> tangan.klu beli ansuran,mereka ambil berat sket..takut customer pulang balik
> dan tak nak bayar.
>
> --- Sent with Samsung Social Hub Premium - the new generation of mobile
> messaging
>
> --- Original Message ---
>
> From: Naim Boroi <naimhansem@yahoo.com>
> Sent: 25 January 2013 25/01/2013
> To: Respeks <respeks_group@yahoogroups.com>
> Subject: Fw: RG2011... CEO Al-Jabbar Kurang Ajar?
>
>
>
> pergh.....ish ish ish....takot aku tgk melayu mcm nih.....jadi mcm tokey
> ikan bakar le tuh tak lama lai
>
>
>
>
>
>
> ----- Forwarded Message -----
> From: roslan mohd <mohroslan@gmail.com>
> To:
> Sent: Wednesday, January 16, 2013 2:26 PM
> Subject: RG2011... CEO Al-Jabbar Kurang Ajar?
>
>
>
> Betapa kurang ajarnya CEO AL-JABBAR kamarulzaman terhadap rakaniaga yang
> menjadikan frainces al jabbar group dalam seminar rakanniaga al jabbar
> di hotel Oriental crystal,kajang..telah menghalau rakaniaga dr
> serawak..dihadapan 220 peserta yang juga bermasalah dalam perniagaan
> friancesnya hanya kerana menyatakan pendapat & pandangan..
>
>
> sungguh kurang ajar dan terlalu berbangga diri betul.... kalau rakan meniaga
> buat silap ker...
>
> be professional laa... aku tgk pun rasa panas hati....
>
> tapi bila baca feedback kat post youtube tuh.. ramai yg tertipu, order stok
> barang tak sampai2.....
>
> customer yg beli, baru pakai dah rosak.. bila hantar repair, tak pulang2
> barang...
>
> ishk.. apa punya melayu meniaga camnih...
>
> selamat menonton...kurang ajar!!! peace no war..—
>


------------------------------------

" Minuman para Anbia : http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 : http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

Yahoo! Groups Links

<*> To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/respeks_group/

<*> Your email settings:
Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/respeks_group/join
(Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
respeks_group-digest@yahoogroups.com
respeks_group-fullfeatured@yahoogroups.com

<*> To unsubscribe from this group, send an email to:
respeks_group-unsubscribe@yahoogroups.com

<*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/

No comments:

Post a Comment