Sunday, January 13, 2013

RG2011... Fw: Sesat Lagi Menyesatkan...

 



Sesat Lagi Menyesatkan...

ikutsukaakuisa.blogspot

Gua tak mau komen banyak2... mamat yang bernama di atas tu memang "Hidup dan Matinya untuk umno"... hahahaha..!!!!

Sebab gua dah memang pasti dan yakin bangsa umno adalah satu bangsa yang suka membuat huru hara dan menyesatkan umat manusia di Malaysia... hahahaha....!!!!

Selebihnya... lu orang fikirlah sendiri... nak ikut ajaran bangsa umno laknatullah atau nak ikut ajaran Nabi SAW..., sebab lu orang semua lebih arif lagi bijaksana dalam mentafsirkan apa itu umno dan siapa yang digelarkan sebagai "Syaitan yang di kenali"...

Fikir-fikirkan lahhhh....

Aku tabik spring kat orang yang bernama mohd hanafiah harun ni, kerana kebodohannya amat luar biasa. Aku tak sangka ada orang melayu sebodoh ini diabad ni. Tahap pemikiran sibangang ni melepasi tahap yang paling rendah walau pun dibanding kan dengan sekor cimpanzee. Aku tak terdaya untuk mengulas pendapatnya disini kerana ianya terlalu teruk. Really insult my intelligence . DAMM stupid.
 
Yong · 
Salam Isa

Umno busuk sampai ke usus, kata penaja UMNO Baru. Huh, idup lagi dah busuk. Kalau mati tak tahu macam mana melantung busuk baunya!
 
mohamad adel · 
tak ku sangka ada melayu yg macam diani ....ingat kan dah maju tapi fikiran tahap zaman 60an lagi.
kesian kat dia. Takpa kita doakan dia berubah selepas PRU nanti.
  

ABU DIYAH · 

Adel ... kemungkinan dia tak sempat berubah kalau UMNO kalah dia dulu yang mencari lubang sebab terlalu TAKSUB BODOI.. aku yakin ramai orang melayu UMNO sanggup bunuh diri beramai ramai kerana ISLAM UMNO tu ISLAM TOTTUT...
 
muzium padi ·
kalau bangang sangat,join la dengan beruk ka, kongkang ka,
yang ALLAH TAALA bagi otak tapi tak dak akai! 
 

bunbinban · 

kesiannya kat dia. Ada sape2 kenal keluarga dia x?. Ata telah di buang keluarga akibat kebangangan melampau?. Buta sejarah punya mangkuk.
 
ron · 
mati umno matilah islam..
dah gila apa kamu ni hanafiah ..sedangkan wafatnya nabi2 pun terus hidupnya islam..
sesat kamu lebih teruk dari syiah..
klu diberi kat puak2 syiah disiat2 kulit kamu.. 
 

putera · 

Nak kata lurus bendui pun rasanya tak tengok pada statement dia,mungkin otak dia dah tak berapa center pasai BTN dah tuning otak dia habih2,tu yang statement melalut lagu tu......
 
C++ · 
Bhai ISA...

"Maka nikmat Tuhan kamu yang manakah yang kamu dustakan" - Ar Rahman

(gua saspek diorang nih dustakan nikmat akal yang Allah Taala dah beri)
 
XUMNO · 
Inilah jenis dan taraf orang melayu yang masih kekal dalam UMNO, dari pemimpin tertingginya hingga pencacai2 serendah2nya. Kesian, dari sebuah parti yang disanjung dan hormati sekarang menjadi sebuah parti bertaraf longkang. Ahli2 nya menjdi seperti zombie mayat yang dah membusuk tapi masih mahu hidup.
 
Bob · 
salam....aku kat sini merayu sesgt...sesapa yg ada kaitan ngan SYABAS tue tlg la prihatin kat masyarakat area Cheras....tlg la jgn politikkan isu air nie....Mmg mapos la ko BN kali nie....semua org yg angkut air termasuk aku tak terdetik lgsg menyalahkan pimpinan S'ngor....Baik cina india melayu....semua nya ayat makian utk BN....mampos la ko BN kali nie...MAMPOS LA KAU BN!!!!!!!!!
 
HAN · 
KO BN..KO BN.KO BN...AMIN..  

ghost · 

jenis bangsa yg tak mahu berfikir..nie lar rupanya...

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment