Sunday, January 20, 2013

RG2011... Gossip Artis Malaysia | Berita Artis Malaysia

 

Zain, Rozita Rancang Kahwin Tahun Ini


Kekasih kepada Rozita Che Wan, Zain Saidin menegeaskan yang mereka berdua bakal mendirikan rumahtangga atau bernikah/berkahwin pada tahun ini.

Memang kenyataan berani mati sunggu Zain memandangkan begitu sayangnya dia dengan pelakon jelitawan itu. Dan ini sebagai jawapan kepada siri penayangan gambar dan pengakuannya terhadap Rozita di laman sosial miliknya
"Kalau ada rezeki dan ada jodoh, kami akan berkahwin pada tahun ini, 

"Che Ta (Rozita) tidak ada letak sebarang dateline kepada saya. Tetapi sudah tentu saya perlukan masa untuk buat persiapan. Sebabnya, saya lelaki dan saya perlu ada sejumlah wang untuk perbelanjaan kahwin. Sebab itu saya kata, kalau ada rezeki, kami akan berkahwin pada tahun ini. Saya dan Che Ta memang serius. Kalau terdengar gosip tentang Che Ta berpasangan dengan lelaki lain, itu tidak benar. Dia bersama saya ketika ini," ujar Zain. -petikan portal GUA semalam


 ... Jasmin ...

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (2)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment