Thursday, April 25, 2013

RG2011... Ketua Pemuda Perkasa dakwa TG Nik Aziz adalah Yahudi dan ngaku Belasah Cina.. Video sebagai bukti..

 

Ketua Pemuda Perkasa dakwa TG Nik Aziz adalah Yahudi.. Video sebagai bukti..


Kelibat lelaki di atas bukanlah asing bagi warga Pulau Pinang yang sering mengikuti perkembangan politik dalam negeri ini..

Beliau adalah Ketua Pemuda Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) Pulau Pinang, Razuan Mohd. Azudin yang juga merupakan Ahli UMNO tetapi malu nak mengaku dirinya sebagai Ahli UMNO sebabnya hanya beliau yang mengetahuinya.

Razuan mula dikenali ramai apabila beliau aktif dalam hampir kesemua demonstrasi yang kononnya mewakili Melayu Pulau Pinang yang tidak puas hati dengan pentadbiran Kerajaan Negeri Pakatan Rakyat Pulau Pinang.

Antara insiden yang meningkatkan namanya dalam persada demonstrasi di Pulau Pinang ialah insiden beliau menunjukkan kasut kepada Ketua Menteri Pulau Pinang sebelum DUN dibubarkan pada penghujung Februari 2012.


Menurut beliau tindakannya itu dilakukan kerana tidak berpuas hati dengan kepimpinan Guan Eng.. sila baca laporannya di SINI

Dan dalam video yang dirakamkan secara sembunyi oleh Aktivis Gelombang Anak Muda Tolak UMNO/BN (TOLAK) yang menjelajah ke Pulau Pinang ini.. Razuan telah menuduh TG Nik Aziz sebagai Yahudi..

Selain itu beliau juga telah mengaku memukul aktivis Anti Lynas suatu masa dulu..


Bukti Video:  http://youtu.be/GyYeAwws58o


Aku nampak dia tu yang macam Yahudi... bukannya TG /nik Aziz...

 

 

 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment