Thursday, April 28, 2011

Re: RG09... Re: Bank Islam- MENGECEWAKAN....

 

saya pu sakit hati jugak dgn bank islam ni.. hangin betuiii.. saya ade menggunakan kad kredit bank islam.. yang sakit hatinyer.. bayaran saya ade buat tiap2 bulan.. lately start thn baru ni la.. tiap2 ujung bulan jerk dapat surat lawyer ngan sms dari wakil/lawyer bank yang mengatakan saya ni ade 2 bln tertunggak.. sakit hati betul.. memang le kadang2 tak sempat nak buat bayaran ikut date line nyer tapi still buat bayaran jugak..dah le dlm statement ttu mcm2 charge diorg kenakan.. -legal fees lagi.. kad kredit bank lain idok le mcm tu.. tiap2 bln aku bayar legal fees ngan interest jerk,, langsung tak nampak yg aku bayar...bila tpon operator dah le bercinta nak dapat cakap ngan diorg... dah le tak user friendly...streess betui.. tak sanggup aku berurusan ngan bank islam lagi.. aku daaaaaah tutup kad kredit semua...memang teruk..patut la kutipan utk thn lepas bertimbun2 tapi dgn cara yg buat org sakit jiwa...blh jaddik giler...cara diorg mcm ALONG ....

say NO to BANK ISLAM..
 
shieda


From: kurt <mae_5564@yahoo.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Thu, April 28, 2011 3:47:55 PM
Subject: RG09... Re: Bank Islam- MENGECEWAKAN....

 

PEGH BERTALU TALU BANK ISLAM KENE SERANG....BARU SEMALAM POST NI DIBUKAK DAH BERPULUH KOT ORG REPLY....MEMANG SAH BANK NI JUST GUNA NAMA JE BANK ISLAM BG SAYA....
PASAL SAYA DAH KENE DAH...AKAUN SIMPANAN SAYA DIPOTONG TANPA NOTIS...DIA KATA BAKI TAK CUKUP..DAN TIADA TRANSAKSI DIBUAT DALAM SETAHUN...TAPI DIA KATA NOTIS DAH DIBERI..KALAU DIBERI MANA SURATNYA???....DGN DUA ALASAN TU PUN SAYA BOLEH KATAKAN BSN YG KONVENSIONAL TU PUN TAK TUTUP AKAUN ORG LER BEGITU SAHAJA.....

--- In respeks_group@yahoogroups.com, siti zaharah <sitieyzaharah@...> wrote:
>
> Salam Tuan Mod, mohon laluan..
> 3 bulan yg lepas saya membuat permohonan Pinjaman Perumahan dengan pihak Bank
> Islam. Tetapi setelah sebulan, mereka memberikn jawapan yang mendukacitakan.
> Permohonan GAGAL dan saya membuat RAYUAN. Setelah membuat rayuan dengan
> disertakan dengan pelbagai surat sokongan, sehingga sekarang saya masih tidak
> mendapat panggilan dari pihak BANK ISLAM bagi menyatakan LULUS atau GAGAL
> Permohonan saya. Mereka (B.Islam) memberi janji akan memberikan jawapan selepas
> seminggu permohonan rayuan itu. Tetapi apa yang diharapkan HAMPA saja.
> Dalam hati nak buat pinjaman berlandaskan syariah, tapi semuanya hampa belaka.
> Kepada Bank Islam, kalau tak nak bagi pinjam sekalipun, bagi tahu sajalah.
> Janganlah selalu buat perkara sebegini kepada umat Islam yang lain. Saya memang
> teramat-amat kecewa dengan BANK ISLAM.
>

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment