Thursday, April 28, 2011

Re: RG09... Seluar Dalam...

 

sikit tak kesian kalau lah dia benar, Allah telah menyebelahi orang yang benar dan betanggungjawab supaya orang melayu tidak terlalu 
lalai, percaya dan taksub pada seseorang tanpa usul periksa.


From: RUZHALMAN SULONG <rzman_drs@yahoo.co.uk>
To: "respeks_group@yahoogroups.com" <respeks_group@yahoogroups.com>
Sent: Thu, April 28, 2011 8:53:00 AM
Subject: Re: RG09... Seluar Dalam...

 

Sama sama lah kita berdoa semoga org yg dlm video seks tersebut bukannya anwar ibrahim....kerana kalau betul itu anwar..huhuhuuu..keciannlaaahh kt org kg yg tertipu...

harap sungguh agar pentadbiran selangor, penang & kelantan yg cemerlang tidak  terpalit dgn adegan2 anwar, jika benar begitu perangainyaa...semoga Alah tunjukkan kebenaran yg hakiki....


From: Topeng Perak® Unmasked <poji2ya@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Thursday, 28 April 2011, 4:08
Subject: Re: RG09... Seluar Dalam...

 
Sebelum korang baca artikel penuh gua, gua harap lu orang dapat singgah dekat sini, sini, sini, sini, sini, sini, & sini sebagai bahan rujukan terpenting untuk abad ini.Mekasih...

Tiba-tiba blog ni jadi 1 blog yang membusankan, tak macam dulu... busan sebusan busannya... Gua nak menaip pun rasa busan sangat-sangat. Politik Negara Malaysia dah jadi Politik Alat Sulit. Politik Nafsu Serakah. Bila sebut Nafsu Serakah, cerita lain tak de, cuma cerita dalam seluar dalam, cerita besar, panjang, kecik, lebar, luas, dalam, semak, clear, kelepet.

Media Perdana dalam bentuk penyiaran dan penulisan dah jadi Media Phorno. Kalau tahun ni penulis buku Mona Gersang nak bangkit gua rasa amat-amat payah sebab terpaksa bersaing dengan Media Perdana yang lebih luas skop dan sebarannya... paling susah bila Media Phorno Perdana mendapat kelulusan penuh dalam semua bentuk penyiaran dan penyebaran oleh Kementerian Dalam Negeri dan jugak Kementerian Penerangan.

Macam mana nak lawan beb... Siap ada slot iklan lagi... Komersial dah jadi KomerSial... Orang Perak sebut "Kome Sial".

Idea geng-geng Buku 50 Dalil bagi aku ialah idea paling hebat abad ini, dari hujung abad ke 19 sampai awal abad ke 20, idea dari Buku 50 Dalil masih diguna-pakai dalam arena Politik Malaysia. Cerita seks semakin berkembang sebagai cerita pembunuh Karier Politik mana-mana Politikus yang tak sealiran dengan pemerintah Negara Malaysia.

Gua tak tau banyak mana lagi video seks akan berada di pasaran menjelang Pilihanraya Umum ke-13. Mungkin dalam tempoh kempen PRU-13 nanti, setiap calon Pakatan Rakyat akan berhadapan dengan video seks masing-masing. Tak Mustahil.

Pemerintah Kuku Besi yang Al-Qur'an dirumahnya hanya sebagai perhiasan dalam almari kaca (gua percaya ramai lagi yang tak tau dekat mana Al-Qur'an dalam rumah masing-masing) tak mustahil akan gunakan taktik yang sama untuk menjatuhkan lawan masing-masing.

Nak sembang tentang kreadibiliti dalam pemerintahan memang agak susah. cerita bab rasuah memang tak jalan kalau nak lawan mana-mana calon Pakatan Rakyat. Setakat dakwaan memang banyak, tapi barang nak bagi bukti mintak maaf. Cerita rasuah dalam Pakatan Rakyat cuma sekadar cerita. Diadakan sekadar untuk menimbulkan "Persepsi" kurang baik.

Lagi pulak kalau cerita bab rasuah, orang kampung setakat angguk-angguk je, tak de feedback yang memberansangkan sebab kebanyakan orang kampung memang tak peduli pasal rasuah... tapi kalau cerita pasal seks... kambing pun tumpang mengembek seronok.

Perangai MeLAYU memang macam tu, sebab tu pengeluar ubat kuat tak pernah gulung tikar di Malaysia. yang meniaga ubat kuat dekat Pasar Malam pun siap boleh bukak cawangan dekat setiap Negeri lagi. Orang Malaysia memang minat seks. dari yang muda sampai yang dah jadi Warga Emas.

Jadi, cerita seks lebih "makan" untuk tarik orang MeLAYU.

Busan...

Kes rasuah, mati dalam lokap, mati dekat pejabat SPRM, mati kena bantai dek UPP, mati kena bom, seleweng duit rakyat, stadium runtuh, bangunan runtuh, makmal komputer runtuh, makmal sains yang tak siap-siap, wang ehsan RM20 juta yang tak sampai-sampai dekat rakyat, projek KERAjaaan Pusat di Kelantan yang dibekukan semua dah hilang...

Ada yang hilang dalam kain dalam Ummi Hafilda, ada yang tersangkut dekat Jubor Saiful dan ada yang tenggelam dalam DNA Anwar Ibrahim.

Kepala otak MeLAYU dekat Malaysia pulak dah sangkut celah kopek BikMama.



--
Posted By Topeng Perak® Unmasked to Perisik Rakyat® at 4/28/2011 03:38:00 AM


__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment