Saturday, April 30, 2011

Re: RG2011... ZAMIHAN MAT ZAIN WAT HAL LAGI = Ustaz zamihan : Syeikh Abdul Rahaman Al- Sudais bawa fahaman Wahabi ke malaysia.

 

Salam to all,

Makkah tempat lahir Nabi tetapi suburnya Islam diMadinah bukan diMakkah....
Kerana Baitullah ada disitu dan berhaji tu wajib maka gi lah ziarah kesana...
Kalau tak kerana itu tak yah lah gi Makkah tu...
Gi Madinah jer...

"Islam tak boleh dikalahkan dari luar tetapi dari dalam....jadi kena jadi 'Ulama' dulu baru senang nak rosakkan Islam" Kalau kita faham cakap Imam Malik..apa katanya...Syariat melulu...fasiq....Hakikat melulu  Zindiq....Mengumpulkan kedua-duanya baru Tahakiq [ benar Islamnya]
 
Harap harap ada yang faham..

Dengan ampun dan maaf



From: DrIsmail Kassim <drismailkassim@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Saturday, 30 April 2011 1:27 PM
Subject: Re: RG2011... ZAMIHAN MAT ZAIN WAT HAL LAGI = Ustaz zamihan : Syeikh Abdul Rahaman Al- Sudais bawa fahaman Wahabi ke malaysia.

 
Untuk pengetahuan Semua, Ajaran, Aqeedah, Fahaman, Amalan , Konsep , Fatwa-fatwa Wahhabbi adalah bercanggah dengan Ajaran Murni ISLAM dan Amalan Sunnah Nabi SAW.
Anda, saya dalam seluruh Ummat Sunnah Wal Jamaah adalah orang Kafir , Mushreek dan Munafiq dan itulah Fatwah mereka dan mereka tetapkan Hukum itu sehingga Ke hari Qiyamat.
Dosa dan Fahaman yang paling sesat dan berbahaya untuk Aqeedah Mereka adalah mengatakan Nabi SAW yang telah pergi Berjumpa Allah SWT dan Yang di pilih oleh Allah SWT sendiri sebagai Nabi Awal dan Nabi Terakhir SAW adalah [ Manusia Biasa dan tidak Mempunyai apa-apa ke istimewaan].Mereka menyamakan Allah SWT dengan mengatakan Bahawa Allah SWT mempunyai Mata, Tangan, Kaki seperti mereka dan manusia yang lain[ tolong rujuk kitab2 Abdul Wahab].
Rasool Allah SAW telah bersabda akan wujud dua tanduk Syaitan dari Najad dan itulah ajaran Wahabbi.
Jangan taksub dengan bacaan dan memuji mereka dan mengikut tanpa berilmu dan fahaman sebenar,
Kata Para Wali-Wali Allah sesiapa yang sembahayang di belakang orang yang tidak mencintai RasoolAllah SAW amalan mereka tidak akan di kabul selama 40 hari.Dan jeals sungguh bahawa wahabbi adalah mereka yang tidak langsung mencintai Nabi SAW.Mereka menolak banyak hadis-hadis shahih Nabi SAW hanya kerana tidak kena pada dasar pertubuhan Wahabbi.

Wahabbi Bahaya dan Awasilah Iman dan Aqeedah - JIka tidak benar tidak akan berlaku ketidak sefahaman dan rasa tidak puas hati terhadapa pihak wahhaabi.
JAKIM dan Kerajaan Malaysia sentiasa memerang fahaman wahabbi dan salah satu usaha adalah melumpuhkan Ketua Wahabbi Kuncu mereka di Malaysia [ Dr Asri ] yang di tahan polis dan pihak berkuasa JAKIM berceramah di rumah ke rumah menjatuhkan Maruah RasoolAllah SAW dan mengagungkan Ketua Mereka Anak Cucu Syaitan iatu Abdul Wahabb Saudi yang telah didik dan di suntik dengan Wang Jutaan Yahudi dan Nasrani untuk mempecah belahkan Ummat ISLAM di seluruh Dunia bermula dari Pusatnya Saudi Arabia.
Tolong Baca sejarah dari awal hingga ke saat ini.

Mereka Mengingkari Wali-Wali Allah [ yang di sebut dengan jelas dalam Al Quraan] penginkaran ini boleh membawa kepada Kekufuran dan jangan sesekali kita tertipu dengan ajaran, fahaman, konspe dawaah mereka.

Wahabbi BAHAYA - Bahaya Sungguh Wahabbi, Packik kepada Pengasas ajaran wahabbi telah mengutuk anak saudaranya sendiri dengan mengatakan awak adalah anak cucu syaitan dan akan wujud jutaan pengikut syaitan melalui ajaran-nya.

Syabas Zamzihan mat Zain, anda seorang pejuang berani
dan dari golong yang akan di kumpulkan dalam golongan orang-orang yang benar dengan mempertahankan aqeedah Suci ISLAM
Wasalam

2011/4/30 Roslan Omar <roslan@saj.com.my>
 

Tuan MOD, tlg beri laluan...Salam sahabat2 semua...hentikan pertikaian ni, kita tak arif dalam hal ni...syaitan mengintai peluang untuk sesatkan fikiran kita...
-----Original Message-----
From: respeks_group@yahoogroups.com [mailto:respeks_group@yahoogroups.com]On Behalf Of Izana Hani
Sent: Friday, April 29, 2011 12:36 AM
To: respeks_group@yahoogroups.com
Subject: Re: RG2011... ZAMIHAN MAT ZAIN WAT HAL LAGI = Ustaz zamihan : Syeikh Abdul Rahaman Al- Sudais bawa fahaman Wahabi ke malaysia.

 
ketua imam Masjidil Haram yang imamkan seluruh dunia, pun tak betul juga, salah dan sesat
apa lagi lah! yang nak dikatakan betul


From: Hameerul Faisal <jcvc3224@gmail.com>
To: respeks_group@yahoogroups.com
Sent: Fri, April 29, 2011 11:57:31 AM
Subject: RG2011... ZAMIHAN MAT ZAIN WAT HAL LAGI = Ustaz zamihan : Syeikh Abdul Rahaman Al- Sudais bawa fahaman Wahabi ke malaysia.

 

Seorang pegawai JAKIM mengesyaki Sheikh Abdul Rahman Al-Sudais( imam Besar Masjidil Haram, yang berada di malaysia minggu lalu cuba menyuntik fahaman wahabi ke malaysia denan menggunakan platform 'kerajaan dengan kerajaan'.Baca selanjutnya di www.al-ahkam.net.
 
( satu dunia sembahyang berimamkan sudais...tak pernah lagi ade orang nak mempertikaikan imam masjidil haram..ulamak majlis fatwa arab saudi menghormati beliau..tiba2 ade lak sorang mamat tah mana ilmu dia tuntut nak mempertikaikan imam masjidil haram..tak habis2 nak tuduh org wahabi...antara dia dgn al-sudais beza langit dgn bumi.. )
--
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيْمِ

════ஜ۩۞۩ஜ════
اسلام عليكوم وﺭحمةالله وبراك
════ஜ۩۞۩ஜ════ .

k



--
Dr Ismail Bin Hj Kassim 




__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment