Thursday, April 28, 2011

Re: RG2011... Trend Kempen Terkini : Mamat Khalid bakal sertai UMNO Gopeng

 

Sangat setuju dgn sdr aminuddin, kalau kita lihat reason pun "kerana itu adalah tradisi keluarga". Apalah BEBAL sangat simamat ni, hal seperti ini pun tak boleh nak fikir. Apabila hati sudah mati maka mulutlah yang bertakhta, ianya akan berkata apa saja tanpa mengunakan akal yang Allah kurniakan. Na'uzubillah......

2011/4/29 aminuddin ahmad <aminuddinhmd@yahoo.com>
 

Mana selebriti tak sokong umno , benda maksiat , pergaulan bebas jantan betina , arak , judi dan seangkatan dengannya ada dalam umno . . . itu yang menjadi tunjang . . tepuk dada tanyalah iman .


--- On Thu, 28/4/11, SYuN <syamsyun@yahoo.com> wrote:

From: SYuN <syamsyun@yahoo.com>
Subject: RG2011... Trend Kempen Terkini : Mamat Khalid bakal sertai UMNO Gopeng
To: respeks_group@yahoogroups.com
Date: Thursday, 28 April, 2011, 12:57 AM

 

 Mamat Khalid

IPOH: Selepas penyertaan Datuk AC Mizal dan isteri Datin Emylia Rosnaida, UMNO Perak akan menerima seorang lagi selebriti sebagai anggota apabila pengarah filem, Mamat Khalid menyertai parti itu tidak lama lagi.

Mamat, yang berasal dari sini, mengesahkan hari ini beliau akan menyertai UMNO Bahagian Gopeng "kerana itu adalah tradisi keluarga".

Datuk AC Mizal dan isteri Datin Emylia Rosnaida
 
Minggu lalu, beliau menemani AC Mizal yang menyerahkan borang menyertai UMNO bersama-sama 500 yang lain dalam program "Jom Sertai UMNO" anjuran Pemuda UMNO Bahagian Ipoh Barat.

Ketua Wanita UMNO Bahagian Gopeng, Datuk Hamidah Osman, berkata sejak akhir- ini memang terdapat perubahan mendadak di mana selebriti dan golongan muda mulai memilih UMNO sebagai parti pilihan mereka.

"Saya harap trend ini akan terus meningkat di masa depan terutama menjelang pilihan raya umum akan datang dan seterusnya," katanya. - BERNAMA

Sumber : Berita Harian Online
APA PENDAPAT ANDA ?


--
Posted By SYuN to SYAMSYUN84 at 4/28/2011 03:57:00 PM

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment