Monday, July 11, 2011

RG2011... 20 hospital terbabit kempen Hari Hepatitis Sedunia

 

[http://www.hmetro.com.my/articles/20hospitalterbabitkempenHariHepatitisSedunia/Article/]

KUALA LUMPUR: Sebanyak 20 hospital di seluruh negara akan terbabit kempen Hari Hepatitis Sedunia bermula 16 hingga 30 Julai depan bagi mendedahkan kepada orang ramai mengenai penyakit hepatitis.

Kempen itu julung kalinya, dianjurkan Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) bagi memberi kesedaran di kalangan masyarakat mengenai bahaya penyakit hepatitis yang boleh meragut nyawa.

Pengerusi merangkap penganjur Kempen dan Pameran berkenaan, Prof Dr Rosmawati Mohamed, berkata kempen itu turut menyediakan ujian hepatitis secara percuma.

Katanya, penganjur bekerjasama dengan Galeri Seni Pelita Hati mengadakan pameran 'Being There' dan setiap jualan gambar sebahagian dananya disumbangkan ke tabung kempen.


--
Posted By Farezal Ramli to Liver Tonic Advisor at 7/11/2011 05:17:00 PM

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment