Wednesday, December 7, 2011

Re: RG2011... Respons RG: Kerana mahu jadi juara Melayu, pemimpin UMNO main api perkauman

 

ok lah, gini,
masing -masing kita ada hujjah,
geng umnogok dgn hujjah mereka, geng pas PR ada hujjah masing2.
mereka no to pas , no to pkr, kita jawab apa saja asal bukan umno bn,
so, apa nak jadi pun kita lawan lah,
tapi kita dah tahu dah padang tak rata, tiang gol dah aiang2 kena alih, nak buat macamana, namun lawan umno tetap kena lawan, higgaa menang, hatta sampai mati pun tak per.
Kalau padang sama rata, parti lawan parti, tapi kita pas pkr PR, parti lawan jentera kerajaan yg dikudakan oleh umno. sebab tu kalau betul-brtul lawan, memang bulih sebab umno tidak kuat, mereka bergantung pada jentera kerajaan dan kemudahan kerajaan, mereka banggaa dgn ibu pejabat parti di kl, tapi di kampung markas pun tak ada.
jadi sekali lagi , hujah dalam ni tak selesai, kau kutuk aku , aku maki kau, tak kesudahan, walau sampai satu tahap harus berbuat demikian.
Perjuangan mengalahkan/menghapuskan umno di bumi malaya ni diteruskan, walau mereka juga akan kata pas dan PR perlu di hilangkan dari bumi ini. sama saja.
Kita sama lalwan lah, kalah jadi abu , menang jadi arang.
----- Original Message -----
From: Geng RG
Sent: Thursday, December 08, 2011 11:11 AM
Subject: RG2011... Respons RG: Kerana mahu jadi juara Melayu, pemimpin UMNO main api perkauman

 

From: "Wan Zailan" wanzailan@ajikl.com.my
sama jerk kau orang ni, apa yang umno buat semua ok la, nak bukti apa lgi , dah tentu si set pol mb ganun cakap macam tu, umno curi duit pong ok, umno jual tanah pong ok, umno bagi datok pada cukong pong ok, lepas tu marah cukong, umno jual tg pagar pong ok, umno hina quran pong ok,
 
From: rbk_2020 rbk_2020@yahoo.com.sg
Habislah semua Pemimpin2 tertinggi semua kena cantas..........................
Kalau dicantas orang-orang tertentu dalam UMNO yang tak senonoh, UMNO turns out to be o.k. Mana-mana individu yang ada kontraversi perlu disingkirkan ..
From: rio hirowati riorhs@yahoo.com
Wan Zailan,
Awak sudah tidur sebantal ke dengan orang DAP? Awak tak tahu taring sebenar. Kawan-kawan DAP saya tidak pernah dapat memahami orang Islam dan melayu. Di luar lain, di dalam lain. Hanya kalau kita intim dengan mereka baru mereka kata yang sebenar. Yang penting ialah tiada masa untuk "test" the waters kerana memang akan karam kalau tersilap dan kalau tandus, tidak dapat bangkit kerana ada pelbaagai cara untuk meramaikan bilangan DAP. Dengan kurangkan segala-galanya. Dan menambahkan mana-mana yang dapat ditambah. Ingatlah kata nenek tua mu ini. Bayangkan PR menang (iaitu kemenangan bagi DAP), maka do the listing of pros and cons. Tinjau apa terjadi , tak payah nak kata disini. faham-faham saja. Ingat kalau jadi kerajaan, pelbagai undang-undang baru akan digubal dan semuanya hanya diketahui diantara mereka.
Yang penting mesti ada suara pembangkang juga agar kerajaan memerintah tidak boleh buat sesuka hati, ia itu ada check and balance. Yang penting kestabilan negara. Ingat yang nampak senyum ketawa itu ada monyet disebalik pokok. Jangan terpedaya.
Gerakan, MCA dan DAP kepentingan kaum Cina. Orang Cina MCA dan Gerakan pun ada berbaik dengan Islam. Orang DAP yang saya kenal betul lain sedikit. Kamu sendiri yang cetek fakta, maka ibarat katak dalam kaca bukan lagi katak dibawah tempurung - kalau kamu faham akan bidalan ini

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment