Wednesday, December 7, 2011

RG2011... BENARKAH DUIT ZAKAT BIAYAI PEMBAPTISAN KRISTIAN???

 

, December 8, 2011

SELANGOR !! DUIT ZAKAT BIAYAI PEMBAPTISAN KRISTIAN ?!! part 2



Jangan terkejut jika sekiranya terdapat juga wang zakat yang diselewengkan itu turut sampai ke tangan DAP untuk pembesaran gereja-gereja dan rumah ibadat bukan Islam, atau lebih buruk lagi, untuk belanja majlis memurtadkan orang Islam!!!

Namun, kesemua maklumat yang kami sampaikan di atas hanyalah rekod percakapan mulut tanpa bukti-bukti yang kukuh. Tetapi jika sekiranya kita memerhatikan dengan lebih teliti, bukankah ada kebenarannya kerana jelas jumlah fakir yang tidak mendapat bantuan menjadi punca gejala murtad yang semakin menjadi-jadi?!! Tidakkah ini semua berkaitan dengan kantung zakat yang mengering?!!

Kami tidak berani menegaskan kesemua perkara di atas adalah benar sebenarnya. Namun, sumber pengurus zakat yang menceritakan kepada kami tentang perkara ini adalah orang kuat PAS Selangor!!!
 
 

__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE

Stay on top of your group activity without leaving the page you're on - Get the Yahoo! Toolbar now.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment