Tuesday, February 26, 2013

RG2011... Pusat Tahfiz Amal, Yan, Kedah

 

Salaam


Saya ingin menarik perhatian sahabat2 semua.

Sekarang ada sekumpulan lelaki dan wanita yang mengaku sebagai tenaga pengajar pusat ahfiz di atas. Mereka bergerak dari satu masjid ke masjid dan surau ke surau menawarkan khidmat urut reflekselogi dan bekam. Bayaran untuk khidmat ini kononnya untuk kegunaan Pusat Tahfiz Amal.

Apa yang mencurigakan apabila kita minta khidmat urut reflekselogi, mereka kan suruh kita bekam. Bagi khidmat bekam, satu cawan dikenakan bayaran sebanyak RM 15 dan bagi setiap bekam mereka akan gunakan di antara 40 ke 60 cawan. Bayangkan kalau mereka gunakan 60 cawan, jumlah yang perlu di bayar adalah RM 900 (RM 15 x 60) bagi satu bekam seorang. Bayaran boleh di buat secara tunai atau transfer akaun - ke akaun individu. Kumpulan ini diketuai oleh seorang yang bernama Azhar atau Azfar.

Jadi kepada sahabat2 semua berhati2 lah dengan kumpulan ini, siasat latarbelakang mereka dan sekiranya perlu buat lapuran polis.

Untuk maklumat lanjut mengenai perkara ini, sila layari blog mazidulakmal.com (TV3).

Sila sebarkan.

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment