Tuesday, April 23, 2013

RG2011... Fw: KLON ANWAR DAH JUMPA

 



 

KLON ANWAR IBRAHIM DAH JUMPA : NAH!!! Ini Dia Klon DSAI...Dalam Filem Porno Ciptaan Pencacai-Pencacai UmnoBN!!!

malaysiaberih.blogspot.
ohrakyat.org


Azrin Ren : Kepada pencacai-penacai umnobn...jangan gila meroyan ya selepas muslihat syaitan kalian terbongkar akhirnya!!!..terima kasih kepada anggota PDRM selepas tindakkan kalian..saya respek sama kamuk!!!

BERITA PANAS!!! GAMBAR DUA SAKSI TERBIT VIDEO LUCAH KLON ANWAR YANG DITAHAN POLIS

BERITA ini dipetik daripada keadilandaily. Difahamkan pada waktu ini laman sesawang rasmi Keadilandaily mengalami serangan ddos dan tidak dapat diakses.
Wakil Sekretariat Pakatan Rakyat, Shabrimie Sidek ditahan polis bersama dua saksi yang mahu mendedahkan penerbitan video fitnah lucah.

Mereka ditahan di sekitar sempadan Malaysia-Thailand di Bukit Kayu Hitam, sebentar tadi.

Dua saksi terlibat dalam pembikinan video lucah berkenaan tetapi berpaling tadah dan sedia membuat pendedahan sebenar.

Calon Dewan Undangan Negeri N21 Sg Acheh, Pulau Pinang, Badrul Hisham Shaharin atau Chegu Bard memaklumkan kepada Keadilandaily, tangkapan dibuat selepas Shabrimie dan dua saksi itu sudah melepasi pemeriksaan Imigresen di Bukit Kayu Hitam.
Bapa saiful bulkhary mengakui yang anak beliau dipergunakan oleh pihak tertentu untuk mencipta konspirasi liwat II untuk menjatuh karier politik datuk seri anwar ibrahim.

Ini screenshot dari ruan inbox mesej FB apapgomo yang telah di hack oleh Cybertroopers Pakatan Rakyat, lihat apa yang mereka bincangkan...semasa tu papagomo sendiri mengakui yang akaun beliau telah di hack. Ini dinamakan papagomo syaitan yang dikenali kantoi....

Kantoi lagi..TV3 sendiri telah mendedahkan siapa dia papagomo..beliau yg bernama wan muhammad azri wan deris yang sebelum ini tidak mengakui blog papagomo itu bukan beliau yang bertanggungjawan.
"Ini adalah tangkapan bermotif politik," kata Chegu Bard. 

Menurut Chegu Bard, dua saksi tersebut bakal tampil di program KEADILAN di An-Nahdhoh, Kubang Semang, Permatang Pauh malam ini, dan akan membuat pendedahan terbuka berhubung penglibatan mereka dalam pembikinan video tersebut.

Saiful bersumpah laknat..tetapi bacaannya banyak tidak betul maa..malah tersilap sebut tarikh....

#Alhamdulillah...dengan pertolongan Allah s.w.t..kita telah menuju kemuncak kejayaan...Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah....INI KALILAH!!!
 

Komen Pembaca:

Anonymous said... 

Bria..... Nk slmt kn al jubo hahahahahahahaha

 

Polis Tahan Ketua Sekretariat Pakatan & 2 Saksi Pembikin Video Lucah


Ketua Sekretariat Pakatan Rakyat, Shabrimie Sidek (gambar) ditahan polis bersama dua saksi yang mahu mendedahkan penerbitan video fitnah lucah.

Mereka ditahan di sekitar sempadan Malaysia-Thailand di Bukit Kayu Hitam, petang tadi.

Dua saksi terlibat dalam pembikinan video lucah berkenaan tetapi berpaling tadah dan sedia membuat pendedahan sebenar.

Badrul Hisham Shaharin atau Chegu Bard ketika memaklumkan kepada Keadilandaily berkata, tangkapan dibuat selepas Shabrimie dan dua saksi itu sudah melepasi pemeriksaan Imigresen di Bukit Kayu Hitam.

"Ini adalah tangkapan bermotif politik," kata Chegu Bard.

Menurut Chegu Bard, dua saksi tersebut bakal tampil di program KEADILAN di An-Nahdhoh, Kubang Semang, Permatang Pauh malam ini, dan akan membuat pendedahan terbuka berhubung penglibatan mereka dalam pembikinan video tersebut.

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan calon Parlimen Sungai Petani, Datuk Johari Abdul dijangka turut menyampaikan ucapan.
-HD

comments:

Anonymous said...

Taktik ini kira biasa bah

Anonymous said...

BN mesti takut kebenaran, sebab mereka hidup dalam penipuan, semoga allah hancurkan mereka diganti pemerintah beriman

 

__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (1)
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"

" Kedai Maya : http://halawahenterprise.blogspot.com/"

" Blog Sahabat RG : http://azwandengkil.blogspot.com"

Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com.
Segala email yang tersiar melalui Respeks Group adalah tanggungjawab penulis asal email. Owner atau moderator tidak bertanggungjawab ke atas setiap email yang disiarkan dan sebarang dakwa dakwi tiada kena mengena dengan moderator group.

MARKETPLACE


.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment