Saturday, April 9, 2011

RG09... [IKLAN] EVE COLLAGEN - PRODUK TERLARIS DI PASARAN

 

E.V.E Collagen

E.V.E Collagen

eve collagen

Back

testiNURUL

eve collagen

testict

eve collagen

eve collagen

eve collagen

eve collagen


eve collagen

Ingredients

Ingredients/Bahan English Malay
Orange Powder Orange is one of the most favorite fruit in the world. Orange is loaded with vitamins, and the most abundant vitamin in orange is Vitamin C. This powerful vitamin protects our body against harmful elements. An orange has over 170 different phytochemicals and more than 60 flavonoids making them very useful against many heart and vision problems, although they may not provide the same benefits as carrots.By increasing orange intake you can have a healthier immune system. It works greatly against different kinds of cancer too.

Oren merupakan buah yang menjadi kegemaran ramai serata dunia. Tidak mustahil buah oren merupakan buah yang penuh dengan vitamin-vitamin dan sudah tentu buah yang paling kaya dengan vitamin C. Vitamin yang kuat ini membantu melawan elemen-elemen yang boleh merosakkan badan kita. Sebiji Oren mempunyai 170 phytochemical yang berbeza dan melebihi 60 flavonoids menjadikannya buah yang paling bagus untuk melawan penyakit yang berkaitan dengan masalah-masalah jantung dan penglihatan, walaupun ianya tidak mempunyai kebaikan yang sama seperti lobak.

Dengan kekerapan pengambilan buah oren, anda akan mempunyai sistem imunisasi yang lebih sihat. Ianya juga bagus untuk melawan beberapa jenis kanser.

Fish Collagen

Collagen is the main protein of connective tissue in animals and the most abundant protein in mammals, making up about 25% of the total protein content. Fish collagen peptide is a fine powder, white or pale yellow in color, obtained by extracting collagen from sources including the bones and scales of fish such as bonito, tuna, halibut, and sea bream.

Fish collagen peptides have a variety of functions, the most representative ones being improving skin quality and preventing increases in blood pressure. In particular, it has been found to improve skin dryness and roughness, and is therefore already being used widely in health and beauty applications.

Kolagen adalah sumber protin utama yang menyambung tisu dalam haiwan-haiwan dan paling banyak terdapat di dalam mamalia lebih kurang 25% dari jumlah keseluruhan kandungan protin. Kolegan peptida ikan adalah serbuk yang bagus,berwarna putih atau kuning cerah,kolegan yang diekstrak adalah dari sumber tulang-tulang ikan bermutu tinggi seperti bonito,tuna,halibut dan sea bream. Kolagen *peptida* ikan mempunyai pelbagai fungsi,salah satunya adalah meningkatkan kualiti kulit dan mencegah kenaikan tekanan darah tinggi. Kebiasaannya, kologen peptida ikan telah digunakan untuk membaiki kulit yang kasar dan kering,ia juga telah digunakan secara meluas di dalam bidang kecantikan dan kesihatan . *sejenis protein yg terdapat dalam setiap benda hidup.

Lobata

Lobata is a traditional herbs derived from the tuber roots of a well-known woody climber in Thailand commonly known as "Kwaao Kreu". This trailing vine is part of legume, pueraria or bean family, which grows in the north east of Thailand. Lobata is known as "Ge-Gen" in traditional Chinese medicine and "Kudzu" in Japan. Lobata origin country is from China.

Lobata is rich in natural phyto-estrogen which is very helpful in accelerate and stabilizing hormone level in women's body. Research showed that Woman Lobata promotes the formation of natural collagen.

It has been commonly used for centuries in China as a booster in improving blood circulation. Most women concern about the aging process especially its consequences. Lobata also can improve microcirculation, promote toxin elimination and promote mammary gland healthiness.

Lobata adalah sejenis bonggol akar yang terdiri daripada herba traditional yang lebih dikenali pepohon menjalar ,di Thailand kebiasaannya dikenali sebagai "Kwaa Kreu". Pokok menjalar ini adalah sebahagian dari legume,pueraria atau kekacang dan tumbuh di selatan Thailand. Lobata dikenali sebagai "Ge-Gen" dalam perubatan masyarakat Cina dan "Kudzu" di Jepun. Negara asal lobata adalah dari Cina.

Lobata kaya dengan phyto-estrogen di mana ianya sangat membantu dalam mempercepatkan dan menstabilkan paras hormon dalam tubuh wanita. Kajian menunjukkan Woman Lobata boleh menggalakkan pembentukkan kologen secara semulajadi. Pada umumnya,lobata telah digunakan berkurun lamanya oleh masyarakat negara Cina untuk dijadikan sebagai booster dalam mempertingkatkan peredaran darah. Kebanyakan wanita amat menitik berat mengenai proses penuaan dan lebih lagi sekiranya berlanjutan. Lobata juga dapat meningkatkan micro-pengedaran,menggalakkan penyingkiran toksin dan menggalakkan kesihatan kalenjar mammary .

Ascorbic Acid

Ascorbic acid (Vitamin C), an essential nutrient found mainly in fruits and vegetables. The body requires it to form and maintain bones, blood vessels, and skin. Like other vitamins, ascorbic acid is an organic compound. Ascorbic acid is required for the growth and repair of tissues. This nutrient is also essential for the healing of wounds, and for the repair and maintenance of cartilage, bones, and teeth.

Ascorbic acid helps produce collagen, a protein needed to develop and maintain healthy teeth, bones, gums, cartilage, vertebrae discs, joint linings, skin and blood vessels. Ascorbic acid is also a good anti-oxidant, preventing damage from oxygen free radicals.

Asid askorbik (vitamin c) adalah nutrisi penting yang boleh ditemui dalam buah-buahan dan sayu-sayuran. Badan memerlukannya untuk membentuk dan mengukuhkan tulang-tulang,saluran-saluran darah dan kulit. Seperti vitamin-vitamin lain,asid askorbik ialah campuran organic. Asid askorbik diperlukan untuk pembesaran dan membaiki tisu-tisu. Nutrisi ini penting sekali untuk sembuhkan luka-luka, untuk membaiki dan memelihara tulang rawan,tulang-tulang dan gigi. Asid askorbik membantu pembentukan collagen,merupakan protein yang diperlukan untuk membina dan mengekalkan kesihatan gigi,tulang-tulang,gusi-gusi ,tulang rawan,tulang belakang,pelapik sendi-sendi ,kulit dan saluran-saluran darah.Asid askorbik juga bagus untuk anti-oksida,mengelak kerosakan radikal-radikal bebas oksigen.

Kacip Fatimah

Kacip Fatimah has been traditionally used by the Malay women for many generations in childbirth in inducing and eases delivery, as a post partum medication to help contract the birth channel, to regain body strength, regulate menstrual cycle and avoid painful or difficult menstruation, and to alleviate menopausal symptoms.

Kacip Fatimah is traditionally used to maintain a healthy female reproductive system, to help tighten and lubricate, and to enhance sexual function. Kacip Fatimah is rich in phytoestrogen and isoflavones, that may ease menopausal symptoms.

Oak Gall is rich in antioxidants and is traditionally used as post partum care to tighten the reproductive system. Other traditional uses include treating dysentery, rheumatism, and gennoehoea. It is also used as anti-flatulence by helping to drive away and prevent the formation of gas. The plantwill also help to firm and tone the abdominal muscles.

Kacip Fatimah telah digunakan beberapa generasi oleh wanita melayu secara traditional dalam mempermudahkan kelahiran,sebagai ubat semasa berpantang untuk mengecutkan peranakan,untuk menambahkan kekuatan badan,membaiki kitaran haid dan mengelak kesakitan serta perkitaran haid yang susah,dan untuk memudahkan symptom-simptom menopause.

Kacip Fatimah digunakan secara traditional untuk mengekalkan kesihatan sistem peranakan,untuk membantu pelincir dan mengetatkan ,dan juga untuk menguatkan fungsi seksual. Kacip Fatimah kaya dengan phyto-estrogen dan isoflavones yang dapat mengurangkan simptom-simptom menopause.

Oak gall juga kaya dengan anti-oksida dan secara traditional digunakan masa berpantang untuk mengetatkan sistem peranakan. Selain itu,ianya digunakan untuk merawat penyakit darah,dan cirit birit. Ia juga digunakan sebagai anti-flatulence untuk membantu mengeluar dan menghalang formation gas.

Silk Mixed Amino Acids (Silk Essence)

This is the water soluble mixing amino acid obtained after hydrolysis of Silk fibroin. More than 85% of whose content are alanine, serine and glycin, is a functionally prominent nutrient with higher nutritional value. Glycin and serine can synthesize the glutathione which has certain preventive actions on heart disease and cancer.

While alanine helps in promoting the metabolism of alcohol in human body and protect liver. Moreover, tyrosine can prevent the old from Alzheimer disease.

Silk amino acid is very easy to permeate the derma layer of skin and get absorbed, nurturing skin as well. Due to its action in the enzyme metabolism, silk amino acid can keep and adjust moisture, prevent skin from ultraviolet radiation, restrain splash generation, facilitate anti-aging for skin.

Ini adalah larutan air yang telah sebati dengan asid amino setelah melalui proses hidrolisis silk fibroin.Lebih dari 85% larutan ini adalah alanine, serine dan glycin yang mana ia adalah nutrien utama yang mempunyai kandungan nutrisi yang tinggi.Glycin dan serine setelah melalui proses sintesis dengan Glutathione ia dapat mengurangkan risiko terhadap jangkitan jantung dan barah.

Alanine juga membantu meningkatkan kadar metabolisma alkohol di dalam badan manusia dan melindungi organ hati. Tyrosine pula membantu mengurangkan risiko alzheimer terhadap golongan tua. Amino acid sutera membuatkan kulit cantik berseri kerana ianya amat mudah untuk mengalir dan menyerap di lapisan derma kulit. Selain menggalakkan peningkatan enzim metabolisme,amino asid sutera juga membaiki dan mengekalkan kelembapan, menghalang daripada radiasi ultra violet,menahan keturunan merebak dan mencegah anti-penuaan kulit.

Stevia Extract

Stevia extract is a super-sweet, low-calorie dietary supplement that helps regulate blood sugar and supports the pancreas. It is valuable for anyone with diabetes and hypoglycemia. It is a wonderful aid to weight loss and weight management because it contains no calories.

In addition, research indicates that it significantly increases glucose tolerance and inhibits glucose absorption. People who ingest stevia daily often report a decrease in their desire for sweets and fatty foods.

It may also improve digestion and gastrointestinal function, soothe upset stomachs, and help speed recovery from minor illnesses.

Ektrak Stevia adalah pemanis,suplemen rendah kalori yang membantu memperbaiki gula dalam darah dan menyokong buah pinggang. Ianya amat sesuai untuk penghidap kencing manis dan hypoglycaemia. Tidak mengandungi kalori dan sangat sesuai untuk mengurangkan berat dan pengurusan berat. Penyelidikan mengatakan paras glukosa beransur menurun dan penyerapan glukosa bukan lagi menjadi kebiasaan. Orang yang mengambil stevia harian mendapati kehendak terhadap manisan dan makanan yang menggemukkan berkurangan. Ianya juga membantu dalam sistem pencernaan dan fungsi gastrointestinal ,melegakan perut meragam dan membantu mempercepatkan penyembuhan dari kesakitan yang sederhana.


KULIT:

-Membantu menjadikan kulit semakin lembut, licin dan anjal

-Mengurangkan garisan halus dan kedut terutama dibawah mata

-Menyerikan wajah serta mencerahkannya

-Mengurangkan pigmentasi pada wajah

-Mengurangkan jerawat serta parut pada wajah

RAMBUT:

-Membantu menguatkan akar rambut

-Menjadikan rambut lebih lembut dan bersinar

-Mengurangkan rambut bercabang serta gugur

-Membantu menjadikan rambut lebih cepat panjang dan lebat


TUBUH & KESIHATAN:

-Membantu meneutralkan radikal bebas

-Membantu meningkatkan system imun badan

-Meningkatkan kadar metabolisma dalam badan

-Membantu menstabilkan peredaran darah haid serta mengurangkan senggugut

-Membantu melancarkan peredaran darah serta melambatkan penuaan.

-Mengurangkan kadar kolesterol serta mengatasi masalah sembelit

-Menjadikan tubuh badan menawan serta tidak menggeleber

-Menguatkan tulang, gigi dan sendi serta memudahkan pergerakan sendi

-Menjadikan kuku lebih bersinar dan tidak pucat

-Mengetatkan faraj serta memberi tenaga kepada wanita

-Menganjalkan serta mencantikkan payudara



DAPATKAN PRODUK TERHANGAT DI PASARAN SKRG DARI KAMI!!!


1 KOTAK ( 15 sachets ): RM79.00


2 KOTAK ( 30 sachets - 1 bulan) = RM150.00

FOC poslaju within Malaysia + free gift



PENGEDAR DIPERLUKAN..


sila emel ke


nsyati@gmail.com


atau layari


www.idamanhouse.com





--
http://idamanhouse.com



 



__._,_.___
Recent Activity:
" Minuman para Anbia :  http://higoat-2009.blogspot.com/"

" Anda masih mencari jodoh? Lawati http://www.myjodoh.net"

" Kertas Soalan Ramalan Matematik 2010 :  http://maths-catch.com/exam"



Terima kasih kerana sudi bersama kami. Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang ReSpeKs Group, sila ke : http://respeks-group.blogspot.com

.

__,_._,___

No comments:

Post a Comment